תחרות לב"ש: בני הרצליה והפועל ת"א מעוניינות בעמית זיס

עמית זיס, יובל זוסמן | קובי אליהו

הפורוורד מחזיק בהצעה להמשיך בבירת הנגב, אך שיחות עם נציגו מנהלות הקבוצה של מאמנו בנוער וגם האדומים. בבירת הנגב אופטימיים שיישאר

(גודל טקסט)

עמית זיס רשם בעונה שעברה עונת התקדמות מרשימה בקריירה והעונה המוצלחת שלו הפכה אותו לשחקן מבוקש. הפורוורד, ששיחק בהפועל באר שבע מאז דצמבר 2018, אמנם קיבל הצעה להמשיך בבירת הנגב, אך במקביל גם בני הרצליה, אותה מאמן מאמנו בנוער של מכבי תל אביב, אורן אהרוני, והפועל תל אביב מעוניינות לצרפו ובשיחות עם נציגו.

בבאר שבע אופטימיים לגבי האפשרות לשמור על זיס, ולצרפו לסגל של רמי הדר שכולל נכון לעכשיו את אלי אבייב, טראוויס ווריק, ניק הורנסבי, אמיר בל ונטע סגל.

זיס (21, 2.00) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב וזכה עמה בשני דאבלים רצופים, כשהוא נבחר לחמישיית העונה בליגת העל לנוער. את הקריירה המקצוענית פתח במכבי קרית גת מהלאומית ואחרי עונה עבר להפועל חיפה.

בתום תקופה קצרה עזב את האדומים ועבר לבאר שבע שם שידרג את מעמדו בצורה משמעותית עד שהפך למועמד בכיר לתואר השחקן המשתפר של העונה. זיס רשם בליגה הסדירה 8.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע, ובפלייאוף השתדרג ל-12.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע.

עמית זיס | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי