בתום ישיבת המנהלת הוחלט: כהונת שמואל פרנקל תוארך בשנתיים

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | דני מרון

אחרי שהיה נראה שיו"ר המנהלת בתשע השנים האחרונות בדרך החוצה, בסופו של דבר הוחלט לתמוך בהמשך דרכו והדבר יאושר סופית בישיבת הדירקטוריון הבאה

(גודל טקסט)

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, שמואל פרנקל, היה עשוי לסיים היום (ראשון) את תפקידו במנהלת אחרי תשע שנים וחצי בתפקיד, כאשר ישיבת דירקטוריון התכנסה במשרדי המנהלת. פרנקל היה אמור להודיע האם הוא מציע את עצמו לקדנציה שלישית בתפקיד או לא, ולבסוף היו"ר עדכן את חברי הדירקטוריון כי יישאר רק אם כלל הדירקטוריון יאשר את הנושא. לאחר מכן, בתום הישיבה של חלק מחברי הדירקטוריון, הוחלט לתמוך בהמשך דרכו לשנתיים נוספות, והדבר יאושר סופית בישיבת הדירקטוריון הבאה.

בתקופה האחרונה פרנקל בדק האם הדירקטוריון יתנגד למהלך וגורמים שונים בתוך הדירקטוריון העריכו בימים האחרונים כי הסיכוי שלפרנקל יש רוב להמשך דרכו הוא לא גבוה במיוחד, וכי יעדיף לא להציע את עצמו לקדנציה שלישית ולפרוש מאשר להציע את עצמו ושדירקטוריון המנהלת יקבע כי הוא יסיים את תפקידו.

פרנקל הצטרף למנהלת הליגה כיושב ראש במקומו של אבנר קופל, שהיה בין מקימי המנהלת בשנת 2003. בימיו כשיושב ראש ידעה הליגה שתי שביתות של השחקנים הישראלים, אותה הצליח בעזרת הדירקטוריון וצוות המנהלת לסיים, את משבר הקורונה ומספר מערכות צבאיות שהשפיעו על הליגה. על אף לא מעט בעיות פוליטיות בתוך המנהלת, הוא ידע לא פעם לצאת ממצבים לא פשוטים, אך נראה כי כעת דרכו כיושב ראש המנהלת קרובה לסיום.

לאורך השנה האחרונה עלו מספר מועמדים לתפקיד יו"ר מנהלת הליגה, אך חברי הדירקטוריון שמתנגדים להמשך דרכו של פרנקל העדיפו לשמור על המועמדים שלהם ולא להוציא את שמם כלפי חוץ על מנת למנוע את פסילתם בשלב מוקדם. לפרנקל הוצע להאריך את כהונתו בשנתיים בלבד בתקופה האחרונה על ידי חברי הדירקטוריון הבכירים, והמהלך לא היה מקובל עליו לחלוטין. חלק מהגורמים בדירקטוריון טוענים כי ייתכן עדיין מהפך וכי הוא יישאר בתפקידו אם יסכים לכך.

שמואל פרנקל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי