סנטר חדש בבירת הנגב: דרק פארדון חתם בהפועל באר שבע

דרק פארדון | הפועל באר שבע

האדומים צירפו את הסנטר בן ה-24 (2.03) שכיכב בעונה החולפת במדי ביירוית' מהליגה הגרמנית. מצטרף לבל ואבייב בסגל של רמי הדר, שהתייחס להחתמה: "הוא פוטנציאל ענק שיתאים לנו באינטנסיביות ובקשיחות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה את אלי אבייב והאריכה את החוזה של אמיר בל, הפועל באר שבע ממשיכה במלאכת הרכבת הסגל לקראת עונת 2021/22. הקבוצה מבירת הנגב הודיעה היום (ראשון) על צירופו של דרק פארדון (24, 2.03).

פארדון הוא בוגר אוניברסיטת נות'ווסטרן מליגת המכללות, ובעונת 2018/19, האחרונה שלו בקולג'ים, הוא קלע 14 נקודות והוריד 7.8 ריבאונדים למשחק. בעונתו הראשונה מחוץ לארצות הברית הוא שיחק ברג'יו אמיליה האיטלקית, בעוד בעונה החולפת הוא כיכב במדי ביירוית' מהליגה הגרמנית (11.2 נקודות, 6 ריבאונדים מעל לחסימה למשחק).

המאמן רמי הדר התייחס להחתמה החדשה ואמר: "חיפשנו שחקן שמתאים לנו בסגנון המשחק. אין לי ספק שדרק הוא פוטנציאל ענק להתאים לנו בעיקר באינטנסיביות ובקשיחות". המנהל הספורטיבי, דניאל רביץ, הוסיף: "אנחנו מאמינים שדרק מתאים בדיוק לד.נ.א של הקבוצה מכל הבחינות, גם בפן האנושי וגם בצד המקצועי. המועדון מחפש תמיד שחקנים אינטנסיבים שבאים לעבוד קשה כל יום ולדעתנו דרק הוא בדיוק אחד כזה".

רמי הדר. חיזוק נוסף להפועל באר שבע | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי