יותם שמול חתם בהפועל חיפה וישחק בלאומית במקביל

יותם שמול | הפועל חיפה

הכישרון בן ה-18, ששיחק בעונה הקודמת באקדמיה של הכוכב האדום בלגרד, הצטרף לקבוצה מהכרמל בחוזה ל-3 שנים וישחק גם אצל אלעד חסין וגם בליגה השניה במסגרת הכרטיס הכפול: "מתחייב לתת את כל כולי"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על צירופו של יותם שמול. הגארד בן ה-18 (1.95), שנחשב לכישרון מבטיח, חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה מהכרמל ומגיעה כראייה עתידית של המועדון לקידום ופיתוח צעירים.

השחקן, שחתם בהפועל חיפה באמצעות סוכנו מתן סימן טוב, החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל ובשנה האחרונה שיחק באקדמיה של הכוכב האדום בלגרד, שם רשם ממוצעים מרשימים. כמו כן, שמול נמנה על הסגל המורחב של נבחרת הנוער של ישראל ומתאמן איתה בימים אלה.

על פי ההסכם, בעונה הבאה ישחק באחת מקבוצות הליגה הלאומית במסגרת הכרטיס הכפול, אך בעיקר יהיה חלק מהסגל של המועדון בעונה הקרובה. "שמח ונרגש להצטרף למועדון היסטורי כמו הפועל חיפה. מתרגש להיות חלק ממועדון שקידום שחקנים הוא חלק מהתהליך להצלחה ומטרות המועדון. מתחייב לתת את כולי", סיפר הגארד לאחר החתימה.

יו"ר הפועל חיפה, יובל רוסמן, סיפר: "יותם מתאמן איתנו בתקופה האחרונה ורואים את הפוטנציאל שבו להתפתח בשנים הקרובות לשחקן לגיטימי בליגת העל. אני משוכנע שהמועדון שלנו יידע לקדם אותו עד לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי