גרגורי ורגאס במשא ומתן עם הפועל חיפה, ספנסר וייס חתם בקבוצה

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | עומרי שטיין

חוזר לכרמל, אבל הפוך? הרכז בן ה-35 שכיכב בשלוש קדנציות במכבי חיפה, עשוי להצטרף ליריבה העירונית. החל את העונה החולפת ברומניה וסיים אותה בוונצואלה. הגארד המתאזרח של חתם לשנתיים

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורסל בישראל התרגלו כבר לראות את גרגורי ורגאס משחק בליגת העל במדי מכבי חיפה, אבל ההתפתחות הזאת היא כבר שונה ואחרת: הרכז הוותיק, שכיכב בשלוש קדנציות בצד הירוק של העיר, עשוי להצטרף להפועל חיפה.

ורגאס (35, 1.80) נמצא במשא ומתן עם הנציגה היחידה שנותרה לעיר הכרמל בליגה הראשונה. הוא פתח את העונה החולפת בקלוז' נאפוקה הרומנית, אך עזב אחרי תקופה קצרה, וסיים אותה בקרוקודילוס דה קרקאס מוונצואלה, שבשורותיה תרם 14.9 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים למשחק.

מי שכבר חתם היום (שלישי) בהפועל חיפה הוא המתאזרח ספנסר וייס, שמצטרף אליה מהפועל באר שבע, שבה שיחק בשנתיים האחרונות. הגארד החל את דרכו באוניברסיטת פרינסטון ואת קריירת המכללות שלו הוא הסיים כשהוא במקום השני בהיסטוריה של האוניברסיטה עם 383 אסיסטים וחמישי בכמות השלשות. לווייס (26, 1.93) זו תהיה התחנה הרביעית בכדורסל הישראלי, אחרי שכבר הופיע מאז 2017 בגלבוע/גליל ומכבי אשדוד. את העונה האחרונה סיים וייס עם ממוצעים של 12 נקודות ו-3 אסיסטים ב-29 דקות למשחק.

מאמן הקבוצה, אלעד חסין, בירך על צירופו של השחקן: ""שמחים על ההצטרפות של ספנסר. היה לנו חשוב להביא שחקן שקודם כל יתאים לאווירה, לגישה ולמחויבות שהיו לנו בקבוצה בשנתיים האחרונות, ובנוסף לכך אנחנו מעריכים מאוד את הכישרון והשיפור שלו כל שנה. סימנו אותו כמטרה עיקרית בקיץ הזה ואנחנו מאוד שמחים שעמדנו בה". עבור חיפה זו החתמה שלישית הקיץ, אחרי קאדים אלן ויותם שמול הצעיר. הם מצטרפים לעמית שמחון ואיגור נסטרנקו, שנשארים בקבוצה. מי שעוד אמור לחתום הוא הפורוורד וויל ריימן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי