דורי סהר חתם לשלוש שנים בבני הרצליה

דורי סהר | בני הרצליה

הפורוורד בן ה-20 שגדל במכבי ת"א יתאחד מחדש עם אורן אהרוני, שאימן אותו בנוער של הצהובים: "שמח להצטרף למועדון ששם לו מטרה ברורה ומוצהרת לקדם ישראלים צעירים"

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של דורי סהר (20, 1.95 מ') על חוזה לשלוש שנים, עד סיום עונת 2023/24. סהר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונחשב לאחד הכישרונות הבולטים בגילאי הנוער בישראל בשנים האחרונות. למעשה, הפורוורד הצעיר מתאחד מחדש עם אורן אהרוני, אשר הדריך אותו במספר מסגרות ומונה לאחרונה למאמן הקבוצה מהשרון.

סהר הוביל את נבחרת הנוער לזכייה באליפות אירופה לדרג ב' ולהעפלה לדרג א' בקיץ 2019, כשהוא קולע בממוצע 13 נקודות למשחק באליפות. אהרוני היה מאמנו של סהר בנבחרת הנוער, בנבחרת הקדטים ובקבוצת הנוער של מכבי ת"א. בשנתיים האחרונות, סהר נמנה עם הסגל של מכבי תל אביב. את משחק השיא שלו רשם בניצחון על מכבי חיפה, כשקלע 11 נקודות ב-20 דקות.

"אני שמח להצטרף למועדון ששם לו מטרה ברורה ומוצהרת לקדם שחקנים ישראלים צעירים ומתרגש לחזור לעבוד תחת אורן אהרוני, שבנה אותי כשחקן וכאדם", אמר סהר לאחר הצטרפותו להרצליה. "אני מודה למכבי ת"א שנתנו לי בסיס מקצועי רחב ומודה לקבוצה ולכל הצוות המקצועי עמו עבדתי שם. אני מוכן ומתרגש לאתגר הבא בהרצליה ומצפה לעונה מיוחדת ומוצלחת".

נפרד ממכבי ת"א. דורי סהר | מכבי Playtika תל אביב, אינסטגרם

אהרוני הוסיף: "אני מלווה את דורי כבר הרבה שנים, גם במכבי ת"א וגם בנבחרות ישראל הצעירות, הוא שחקן כשרוני ורעב שאני מכיר מצוין ויודע מה היכולות שלו. אני מאוד מאמין בו ורואה אותו בתור שחקן משמעותי בקבוצה שלנו".

המנהל המקצועי, זופי אבדיה, סיכם: "אנחנו שמחים לתת לדורי את הבמה להצליח בליגת העל. דורי הוא חלק חשוב בפרויקט שאנחנו בונים כאן לשנים הקרובות עם ישראלים צעירים ואנרגטיים".

עוד באותו נושא: דורי סהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי