גיא קפלן יאמן את גלבוע/גליל, שנרשמה ליורופקאפ

שחקני גליל/גלבוע חוגגים | מאור אלקסלסי

סגנית האלופה תשחק גם במסגרת אירופית בעונה הקרובה, עוזר המאמן ישתדרג לקדמת הבמה ובין המועמדים להצטרף נמצאים עידן אלבר ותומר זלמנסון

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל החליטה לעלות מדרגה לקראת העונה שבפתח. הקבוצה הודיעה רשמית היום (חמישי) כי ב-2021/22 היא תשחק בשתי מסגרות – אירופית ומקומית, לאחר שנרשמה למפעל המשני של פיב"א, היורופקאפ, בו זכתה עירוני נס ציונה בעונה האחרונה.

הניסיון האירופי של המועדון כולל השתתפות במוקדמות היורוליג בעונת 2010/11 ולאחר מכן ביורוקאפ, בעקבות הזכייה באליפות המדינה בסיום העונה שלפני כן. כמו כן, גלבוע/גליל השתתפה בליגה הבלקנית בשלוש עונות, מתוכן זכה פעמיים ברציפות באליפות ובהמשך גם במקום השני.

מי שיאמן את הקבוצה בעונה הקרובה הוא גיא קפלן, ששימש כעוזר המאמן בשנים האחרונות ויקבל את המושכות לאחר שהיה משמעותי מאוד בהדרכת האדומים-לבנים, כולל בעונה האחרונה לצד אבישי גורדון כשהשניים הובילו את הקבוצה לסדרת הגמר לפיינל פור הליגה הבלקנית.

בקרוב יחלו ההכנות לבניית הסגל, כאשר מי שחתומים על חוזה הם הקפטן יותם חנוכי, הרכז גיל בני והסנטר בניה סרור. בין המועמדים להצטרפות נמצאים עידן אלבר ממכבי תל אביב, ותומר זלמנסון, פורוורד עירוני רמת גן.

קפלן לצד גורדון בסדרת הגמר האחרונה | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי