ברק פלג: "לא באנו לעשות סיבוב בליגת העל, לא לשם כך עלינו"

ברק פלג | לילך וייס

מאמן גליל עליון דיבר ברדיו 103FM על המטרות לעונה הקרובה והתייחס לדרבי אפשרי מול גלבוע/גליל: "אני מכבד את גלבוע, אבל לגליל יש היסטוריה, מסורת וקהל שעבר כ"כ הרבה". וגם: כמה זרים יצטרפו?

(גודל טקסט)

14 שנה לאחר שפורקה והוקמה מחדש, הפועל גליל עליון שבה לליגת העל לאחר ניצחון על הפועל עפולה בסדרת חצי הגמר. מאמן הקבוצה ברק פלג שהעלה את הקבוצה ליגה וימשיך לעונה נוספת, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, שם דיבר על המטרות, בניית הסגל, והדרבי מול גלבוע/גליל.

האזינו לראיון

לא מעט שחקנים צפויים לעזוב: "באופן טבעי, כשענני האופוריה מתפזרים, צריך להתאים את עצמך לליגה הראשונה. יש שחקנים עם חוזים שאמורים להמשיך, יש כאלה בלי חוזה שלא ימשיכו, גם כי הם לא רוצים וגם כי נגמר להם החוזה. עכשיו יש זמן לבנות את הגליל ולחזור למה שהיה בעבר בגליל. גם בפלייאוף עם כמה שהיה קשה, ראו כמה התגעגענו וכמה הקהל התגעגע לגליל בליגת העל". 

על הדרבי נגד גלבוע/גליל: "קודם גם אני וגם עמית גל היינו גם בגליל וגם בגלבוע, עמית עבר לגלבוע כשחיים אוחיון ז"ל, שעשה מהלך שבמידה מסוימת הציל את הקבוצה של הגליל ולקח אותו לגלבוע. השם עבר בגלל הזכויות על השם, אבל עם השנים נעשתה הפרדה מוחלטת. קודם כל אנחנו לא יודעים אם יהיה דרבי, ואם יהיה זה יהיה דבר טוב – אבל אם אתה שואל את אוהדי הגליל יש רק את גליל עליון. פעם זה היה גלבוע/עפולה ואז גלבוע/גליל. אני מכבד את גלבוע, אבל לגליל יש היסטוריה, מסורת וקהל שעבר כל כך הרבה. אני אגב שהייתי עוזר מאמן בגלבוע/גליל, שיחקתי אצל גליל/עליון כדי לעלות איתם ליגה".

התקציב לעונה הקרובה: "אני לא אכנס למספרים. אני מקווה מאוד שלא נהיה עניים, שנה ראשונה לא נהיה משופעים בתקציבים, אבל אני יכול לומר שעשינו מהלכים גדולים. גם זוהר לבקוביץ' שנכנס להיות נשיא, גם נופר אנרגיה שעשתה הסכם לכמה שנים ואיתם עוד הרבה ספונסרים. בקיצור יש ספונסרים שקפצו על העגלה, אבל זה אף פעם לא מספיק".

חיים אוחיון
חיים אוחיון | האתר הרשמי

יש לכם סיכוי להפתיע: "זה נכון, זה לא יעזור אם נגיד את זה. אבל אנחנו לא באנו לעשות סיבוב בליגת העל וללכת, בגלל שנדשדש בתחתית. לא לשם כך עלינו והארגון של גליל עליון מתנהל ברמה של ליגת העל".

איחוד אפשרי עם קריית שמונה: "יש לנו חיבור עם מחלקת הנוער עם קריית שמונה, פעם האוהדים שלנו היו גם מקריית שמונה ולא רק עם הקיבוצים. אני לא רואה כרגע איך אפשר להתאחד איתם כרגע. ייקח זמן לחבר את הכל, אבל הפוטנציאל קיים".

תביאו חמישה זרים: "זה לא בתוכניות שלנו".

שחקני הפועל גליל עליון חוגגים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי