ממשיכה להתחזק: ווילי וורקמן ואיתי שגב חתמו בהפועל ירושלים

איתי שגב | הטוויטר הרשמי של הפועל ירושלים

יום עמוס בבירה: המתאזרח הצטרף לעונה הקרובה לאחר שנה טובה במדי חולון, בעוד הסנטר חזר לישראל אחרי ששיחק בגראבלין הצרפתית כשחתם על חוזה לשנתיים. עמיאל אמר: "הבאנו שחקנים לוחמים, אנרגטיים ואקטיביים"

(גודל טקסט)

ממשיכה להתחזק: הפועל ירושלים הודיעה היום באופן רשמי (שישי) על החתמתם של ווילי וורקמן ואיתי שגב לעונה הקרובה. בשעות הבוקר המועדון מהבירה פרסם על צירופו של וורקמן, הפורוורד הישראלי-אמריקאי ששיחק אשתקד במדים הסגולים של הפועל חולון שם רשם עונה טובה במהלכה העמיד 7.4 נקודות, 5 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים וחטיפה אחת ב-20 דקות על הפרקט בממוצע למשחק.

את הקריירה שלו בישראל החל וורקמן בן ה-30 בהפועל גליל עליון, כשהצטרף אליה ב-2013, כאשר ירושלים תהיה קבוצתו השישית בארץ. מלבד גליל עליון, הוא שיחק בהפועל ת"א, מכבי אשדוד, מכבי חיפה ובעונה האחרונה כאמור בהפועל חולון.

מאמן הקבוצה, אורן עמיאל, התייחס להחתמה השנייה שלו מאז מונה לתפקיד (לאחר צירוף רטין אובסוהאן): "ווילי הוא שחקן שאני כבר כמה שנים עוקב אחריו, והוא אחד שמביא אנרגיות אינסופיות למשחק, והרבה אינטילגנציה. הוא שחקן נוסף שיעזור לנו להרכיב את הפאזל של שחקנים אנרגטיים וקשוחים".

כעבור מספר שעות יצאה הודעה נוספת בדבר צירופו של איתי שגב, שחוזר לישראל אחרי שנה אחת בה שיחק בגראבלין דנקירק הצרפתית, במדיה ערך 22 הופעות בהן רשם 4 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. ירושלים תהיה התחנה השישית של הסנטר (2.04 מטר) בישראל, לאחר ששיחק במכבי תל אביב, הפועל חולון, הפועל גלבוע גליל, מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה.

עמיאל אמר על שגב: "איתי הוא מסוג השחקנים הישראלים הגבוהים שחיפשנו, מבחינת סגנון המשחק. הוא צבר כבר ניסיון ברמות הגבוהות ואני חושב שזו פלטפורמה מצוינת בשבילו לחזור לישראל ולהראות מה הוא יודע. אנחנו ממשיכים בקו הלוחמני של שחקנים לוחמים, אנרגטיים ואקטיביים".

גם שגב עצמו התייחס לצירופו לאחר החתימה: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף להפועל ירושלים. מהמועדונים המפוארים שיש בארץ, עם אוהדים מדהימים ואני מאוד מתרגש ורוצה כבר לשחק מולו ובשבילו. יאללה הפועל!"

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="iw" dir="rtl">ברוך הבא איתי שגב 🚩 <a href="https://t.co/RQOmvD2tS8">pic.twitter.com/RQOmvD2tS8</a></p>— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) <a href="https://twitter.com/JerusalemBasket/status/1413423276009926661?ref_src=twsrc%5Etfw">July 9, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי