זוסמן סיכם באלבה ברלין, בלייזר ימשיך במכבי ת"א וג'ונס שוחרר

יובל זוסמן | דני מרון‎

הפורווד בן ה-23 יחבור לתמיר בלאט כאשר יחתום לשלוש שנים בקבוצה הגרמנית. בלייזר יאריך את חוזה בשבוע הבא. האלופה ויתרה על האופציה על הרכז, שיעזוב לקבוצה אחרת ביורוליג

(גודל טקסט)

עוז בלייזר צפוי להמשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. הפורוורד סיכם את רוב תנאיו במדים הצהובים לעונה הבאה, אחרי מגעים שנמשכו במהלך השבוע החולף, והוא אמור לחתום בתחילת השבוע על חוזה חדש.

בלייזר (29, 2.00) רשם 2.5 נקודות למשחק ו-1.3 ריבאונדים בעונת היורוליג הראשונה שלו במדים הצהובים, כשבליגה הוא היה דומיננטי בהרבה עם 8.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא שיחק לפני כן בבני הרצליה, מכבי חיפה ומכבי ראשון לציון בליגת העל ובהפועל עפולה מהליגה הלאומית.

במקביל הודיעה הערב (שבת) מכבי תל אביב על פרידה רשמית מהגארד כריס ג'ונס ששיחק בשורותיה בעונה החולפת. לצהובים הייתה אופציה על השחקן, אך היא העדיפה לוותר עליה בתום לבטים קשים, והוא יעבור לתחנה אחרת, ככל הנראה ביורוליג על פי פרסומים שונים ביבשת.

כריס ג'ונס, עוז בלייזר | באדיבות הכוכב האדום בלגרד

ג'ונס (28, 1.88) הגיע למכבי תל אביב אחרי שנה בבורסהספור הטורקית כשלפני כן שיחק בליגות במונגוליה, שוויץ ובלגיה. הוא היה לגארד המחליף של הקבוצה ורשם ב-17.5 דקות למשחק ביורוליג 7 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. בליגת העל הוא היה דומיננטי יותר עם 11.8 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ב-23.7 דקות בממוצע בליגה הסדירה.

הצהובים החתימו עד כה שבעה שחקנים חדשים – האמריקאים קינן אוואנס, ג'יימס נאנלי, דריק וויליאמס, קמרון טיילור וג'יילן ריינולדס לצד הישראלים ג'ייק כהן ויפתח זיו. החבורה תצטרף לסקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' ואנג'לו קלויארו.

עוד שחקן שבדרך החוזה ממכבי תל אביב הוא יובל זוסמן, שסיכם באלבה ברלין. הפורוורד בן ה-23 יחתום לשלוש בקבוצת היורוליג הגרמנית, בה משחק גם תמיר בלאט, כאשר הצהובים לא מתכוונים להשוות את ההצעה של אלבה, חרף העובדה שיש להם זכות כזאת בחוזה.

כריס ג'ונס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי