יש מחליף לג'וש ניבו: רומלו וויט חתם בהפועל אילת

רומלו וויט | Jennifer Stewart/Getty Images

שחקן הפנים (23, 2.03) שרשם בעונה שעברה 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים באוניברסיטת מיסיסיפי חתם ויהיה שחקן החיזוק הראשון בקבוצה של אריאל בית הלחמי, שמתכוננת למוקדמות ליגת האלופות. וגם: בני סיכם בהפועל ת"א

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי רומלו וויט שיהיה שחקן החיזוק הראשון של אריאל בית הלחמי לקראת העונה הבאה. וויט צפוי לנחות כבר בעוד מספר שבועות באילת כדי להתחיל את ההכנות לקראת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א.

וויט (23, 2.03) למד ארבע שנים באוניברסיטת אריזונה סטייט היוקרתית, כשבעונתו הראשונה לא שיחק. בעונת 2019/20 רשם 10.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. הוא ניצל את העובדה שלא שיחק בעונת הפרשמן שלו כדי להמשיך לעונה חמישית, במדי אוניברסיטת מיסיסיפי ורשם במדיה 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

אילת תתמודד בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות נגד פארמה פרם הרוסית, ואם תנצח תשחק נגד לה מאן הצרפתית החזקה. מי שממשיכים לעונה נוספת במדי הקבוצה הדרומית הם המתאזרח בן קארטר והישראלים חואקין שוכמן ורועי הובר. גם לצוף בן משה יש חוזה לעונה נוספת באילת, אך ייתכן מאוד שיעזוב את הקבוצה הדרומית.

רומלו וויט | Kevin Abele/Icon Sportswire via Getty Images

עוד קבוצה שבדרך לצרף רכש נוסף היא הפועל תל אביב שסיכמה את תנאיו של הרכז גיל בני ששיחק בשנתיים הקודמות בגלבוע/גליל. בני ניצל אפשרות לצאת מחוזהו בגן נר ויעבור לקבוצה של דני פרנקו. הוא רשם בעונה שעברה 3.6 נקודות ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק ויחבור לבר טימור, רז אדם וג'יימס יאנג בקו האחורי של האדומים. מי שעוד חתום בקבוצה הוא ג'יי פי טוקוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי