ג'ייקובן בראון על סף חתימה בהפועל תל אביב. בריסקר שוחרר

ג'ייקובן בראון | לילך וייס

הגארד, שכיכב בהפועל ירושלים עד שנפצע ועזב, סיכם את מרבית תנאיו בשורות האדומים ואמור להצטרף. השחקן בן ה-23 קיבל הודעה שמומשה אופציית היציאה מחוזהו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קרובה לצרף את קפטן הפועל ירושלים בעונה שעברה, ג'ייקובן בראון. הגארד שהחמיץ את רוב העונה שעברה בשל פציעות ועזב את ירושלים במהלך העונה, סיכם את רוב תנאיו במדי האדומים ובקבוצה מקווים להשלים את עסקת צירופו ולעשות צעד משמעותי לקראת סגירת הסגל לעונה הבאה.

בראון צפוי לחבור בקו האחורי של דני פרנקו לבר טימור, רז אדם וג'יימס יאנג שכבר חתמו ולגיל בני שסיכם את תנאיו וצפוי גם כן לחתום. ג'יי פי טוקוטו גם כן חתום בשורות הקבוצה שמנסה לצרף את עידן זלמנסון מהפועל ירושלים.

בראון, שפרץ במדי גלבוע גליל עם 16.7 נקודות למשחק בעונת 2017/19, נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגת העל בשלוש השנים האחרונות. בעונת הבכורה שלו בירושלים הוא רשם ממוצעים של 10.4 נקודות ו-4.6 אסיסטים ועונה לאחר מכן כבר שיפר את המספרים שלו ועמד על 15.4 נקודות ו-5.9 אסיסטים בליגת העל. בעונה החולפת כאמור הוא סבל מפציעות שהעיבו עליו ושיחק רק שמונה משחקים בעונה הכושלת של ירושלים.

בתוך כך, הפועל ת"א הודיעה היום (ראשון) למייקל בריסקר על מימוש אופציית היציאה מחוזהו. השחקן בן ה-23 הושאל בעונה הקודמת למכבי חיפה. מהמועדון נמסר: "ההחלטה התקבלה על אף שמדובר בשחקן מוכשר, אך בבניית סגל נלקחים בחשבון אספקטים מקצועיים, כלכליים ומידת התאמה לסגל המתגבש, כך שההחלטה נלקחה לאחר בחינה ושקלול כל ההיבטים".

מייקל בריסקר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי