חיזוק שני לגודס: נתנאל ארצי חתם במכבי ראשון לציון

גיא גודס, נתנאל ארצי | מכבי ראשון לציון

אחרי גיא פלטין, הכתומים צירפו לשנתיים גם את הפורוורד שסייע לגלבוע/גליל להגיע עד לגמר הפלייאוף. קלייבורן סיכם וצפוי לחתום, גם עידן זלמנסון עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הפורוורד נתנאל ארצי עד תום עונת 2022/23. ארצי (24, 1.97) הוא השחקן השני שמצטרף לכתומים מאז הפגרה, אחרי הגארד הצעיר גיא פלטין שהגיע מהפועל רמת גן/גבעתיים.

בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שיחק מעט מאוד בשורות הירוקים, כאשר במהלך תקופתו בקבוצה הושאל להפועל עפולה מליגת המשנה. במהלך עונת 2017/18 עבר למכבי אשדוד, לא קיבל הרבה הזדמנויות מבראד גרינברג והמשיך בעונה לאחר מכן להפועל גלבוע/גליל. בשורות האדומים-לבנים הפך מיד לשחקן רוטציה מוביל, כשדקות המשחק שלו נשארו במשך קבוע על למעלה מ-20 במשך שלוש שנים. העונה פרץ עם 9.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים וחטיפה אחת למשחק, מספרים שעזרו לקבוצה להגיע עד לסדרת גמר הפלייאוף.

מלבד ארצי ופלטין חתומים בעיר היין לעונה הבאה גם נועם דוברת, נועם אביבי וטל פלד. הסווינגמן האמריקאי כריס קלייבורן סיכם את רוב תנאיו בראשון לציון וצפוי לחתום גם כן ולהיות הזר הראשון שמצטרף לקבוצה. מי שעוד עשוי לחתום הוא עידן זלמנסון, שמתלבט בין ההצעה של הכתומים לאלו שקיבל מהפועל תל אביב ומהפועל אילת.

נתנאל ארצי | מכבי ראשון לציון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי