נתנאל ארצי: "החלום הוא יורוליג. כל ישראלי צריך לעבור בגלבוע/גליל"

נתנאל ארצי | מאור אלקסלסי

הפורוורד שחתם במכבי ראשון לציון התראיין לתכנית הספורט של 103FM, החמיא לקבוצה אותה עזב, סיפר מדוע בחר לעבור לשחק תחת גיא גודס והחמיא לתמיר בלאט ויובל זוסמן על ההצטרפות לאלבה ברלין: "שמח מאוד בשבילם"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה אתמול (שני) על החתמתו של הפורוורד נתנאל ארצי עד תום עונת 2022/23. השחקן בן ה-24 עזב את הפועל גלבוע/גליל אחרי שלוש שנים, כאשר בעונה הקודמת אף הגיע עם קבוצתו עד לגמר הפלייאוף, בו הפסיד למכבי תל אביב.

בעונה הקודמת ארצי פרץ עם 9.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים וחטיפה אחת למשחק, מספרים שעזרו לקבוצה להגיע עד לאן שהגיעה. ארצי העניק ראיון לתכנית הספורט של 103FM, בו סיפר על התקופה בצפון, התייחס לקבוצתו החדשה ושיתוף הפעולה המתקרב עם גיא גודס וסיפר מה החלומות שלו בטווח הרחוק יותר.

"היו לי שלוש שנים מדהימות בגלבוע, הם נתנו לי המקום לבוא ולשחק", סיפר ארצי בתחילת הראיון. "יש שם קהל מדהים, זו משפחה אחת ענקית. אין דברים כאלה. כל שחקן ישראלי חייב לעבור שם", הצהיר הפורוורד.

האזינו לראיון המלא

מדוע הוא עזב את גלבוע/גליל אם הכל טוב שם: "בשלוש השנים האלה הרגשתי כל שנה שאני מתקדם עוד ועוד. בעונה האחרונה הרגשתי התקדמות עם הקבוצה ואני רוצה להמשיך להתקדם לשלב הבא. אני לא מסתכל על המיקומים בשנה שעברה, אני מסתכל על הטווח הארוך. בסופו של דבר, ראשל"צ הייתה במעמדים הגבוהים בעונות האחרונות. אני לא אומר שלא עשינו משהו גדול עם גלבוע/גליל, אבל בראשל"צ אני מרגיש שאני יכול להתקדם, גם מקצועית עם גיא גודס".

האם הוא יקבל דקות בראשל"צ כמו בגלבוע: "אי אפשר להבטיח כלום. אני לא סתם הגעתי לראשון. אני מגיע קודם כל בשביל להילחם עבור המועדון. אני אחד שנקשר ואעשה הכל כדי שהדקות האלה יגיעו לי. אני רוצה לנצח ולהגיע הכי רחוק שיש, כמו שקרה בגלבוע".

האם הוא שואף בעתיד לצאת לחו"ל: "ברור שזה חלום. החלום הוא להגיע ליורוליג, איפה שתמיר בלאט ויובל זוסמן נמצאים עכשיו אחרי שעברו לאלבה ברלין. אני שמח מאוד בשבילם, אנחנו חברים טובים. יש לי מטרה, אבל צריך את הדרך הנכונה. אני חשבתי על זה הרבה, ולדעתי ראשל"צ זה השלב הבא לפני הרמות הגבוהות".

גיא גודס, נתנאל ארצי | מכבי ראשון לציון
עוד באותו נושא: גיא גודס, נתנאל ארצי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי