אופק אביטל ימשיך בהפועל חיפה: "אין שמח ממני להישאר הקפטן"

אופק אביטל | באדיבות הפועל חיפה

הרכז יישאר לעונה חמישית בכרמל: "הוא הפך ללב ולסמל של המועדון, זו נקודת ציון חשובה בבניית הסגל לעונה הבאה", הודיעה הקבוצה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

קפטן הפועל חיפה נשאר. הבוקר (שלישי) הודיעו האדומים על הישארותו של אופק אביטל לעונה נוספת. זו תהיה העונה החמישית של אביטן בקבוצה, כשבשנתיים האחרונות הוא משמש כקפטן, מאז מינה אותו לתפקיד המאמן אלעד חסין בעונת העלייה.

"אופק הפך ללב ולסמל של המועדון, ובשנים שאיתנו תמיד שם את האוהדים בראש סדר העדיפויות והבין את החשיבות שלנו כקבוצת אוהדים", נכתב בהודעת הפועל חיפה, "גם בחדר ההלבשה נחשב לדמות המחברת בין השחקנים. במשחקי הבית תמיד דואג שכל השחקנים יבואו ויגידו תודה לקהל הנהדר, דואג שהשחקנים יצטלמו עם הילדים ומבצע את תפקידו כקפטן בצורה מרשימה בפעילויות למען הקהילה. אין לנו ספק שהמשך דרכו של אופק הוא נקודת ציון חשובה בבניית הסגל לעונה הבאה ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

אביטל מסר לאחר החתימה: "אין שמח ממני להאריך את ההסכם לעונה נוספת עם סרט הקפטן על הזרוע. הפועל חיפה זה בית ואני נרגש מכל התמיכה שאני מקבל מהצוות המקצועי, הניהולי, חבריי השחקנים וכמובן מהאוהדים שהם בעלי המועדון! אחרי עונה מרשימה שהייתה לנו, מבטיח לתת את כל כדי שהעונה הקרובה תהיה מוצלחת עוד יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי