פרנקו אישר: "זה לא סוד שאנחנו מאוד רוצים את עידן זלמנסון"

עידן זלמנסון | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ת"א התראיין ל-103FM, הודה כי הוא מעוניין בסנטר הישראלי והתבדח לגבי הרכש הטרי, בראון: "הוא היה אמור לבוא בקדנציה הקודמת שלי, המטוס התבלבל בדרך ובית הלחמי שדד לי אותו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הסגל של הפועל תל אביב לעונת 2021/22 הולך ומקבל צורה. לאחר רצף של עונות מאכזבות, האדומים רוצים לשוב ולהתמודד בחלק העליון של טבלת ליגת העל והיום הצטרפו לקבוצה שני שחקנים חדשים: ג'ייקובן בראון וגיל בני. בהמשך להחתמות, המאמן דני פרנקו התראיין ל-103FM ודיבר על מה שנבנה תחתיו לקראת העונה הקרובה.

האזינו לראיון

בראשית דבריו התייחס פרנקו למצבו הבריאותי של ג'ייקובן בראון: "נצטרך לגלות מה קורה איתו. הוא טוען שהוא מרגיש טוב, כל ההסכם מותנה בזה שנבדוק לעומק ונראה שהוא כשיר. אנחנו איפשהו באמצע יולי, יש לנו את הזמן לעשות את זה ואנחנו מקווים מאוד שהוא יוכל להגיע בריא לתחילת העונה. הוא הולך לעשות בעוד יום-יומיים MRI בארה"ב ויביא את התוצאות לפה. במידת הצורך, נשלח אותו גם פה לסדרת בדיקות. הוא לא עבר ניתוח. גיבינו את עצמנו בכל דרך אפשרית שיש שנדע שהוא כשיר".

עוד הוסיף על הגארד האמריקאי: "הוא מאוד רעב לחזור לפה ולחזור לשחק כדורסל. הוא מאוד שמח לחזור, הרבה שחקנים בקבוצה הוא מכיר וגם אותי הוא מכיר מהקדנציה הקודמת. אמנם לא יצא לנו לעבוד ביחד, אבל לפני שהוא הגיע לגלבוע/גליל הוא היה אמור לבוא להפועל תל אביב, רק שהמטוס התבלבל בדרך ואריאל שדד לי אותו".

בניית הסגל: "קודם כל יש את גיל בני שהצטרף אלינו, שחקן שאנחנו מאוד אוהבים, צעיר שהיה קפטן נבחרת העתודה, שהגיע להישגים ומבחינת האופי והמנטליות מאוד מתאים להפועל תל אביב. בר טימור, רז אדם ולוטן אמסלם כמובן ממשיכים איתנו. זה לא סוד שאנחנו מאוד רוצים את עידן זלמנסון, אם הוא ירצה אנחנו נשמח וגם הוא בטוח ישמח. אם הוא לא ירצה – נחפש פתרון אחר".

ג'ייקובן בראון | דני מרון

סגל הזרים: "ג'יימס יאנג שנפצע בשנה שעברה החלים לגמרי, ג'יי פי טוקוטו חוזר ונשאר לנו להחתים עוד שחקן גבוה. נצרף אחד כזה בהתאם לגבוה הישראלי שאנחנו נביא".

מה המטרות: "המטרות בהפועל תל אביב אף פעם לא משתנות. בשנים האחרונות זה לא כל כך הצליח, אבל המטרה היא לעשות קבוצה טובה ואטרקטיבית, שתנצח כמה שיותר משחקים. כל שנה מדברים, אז השנה נשתדל גם לעשות ולא רק לדבר".

רכבת הזרים הבלתי פוסקת: "תמיד הייתי אחד שלא אהב את הסיפור הזה של חילופי שחקנים. בניגוד למה שקרה בשנה שעברה, שזה נבע גם משינויים מקצועיים וגם מפציעות, המטרה – לפחות שלי – היא להתחיל ולסיים את העונה עם אותו הסגל. זה גם הצליח לי בלא מעט קבוצות שהייתי בעבר ואני רוצה שזה יהיה גם פה. בעונה שעברה, כל עוד לא היה קהל, הקבוצה לא ניצחה הרבה משחקים, אבל ברגע שהאוהדים חזרו היא עשתה דרך יפה מאוד בסוף העונה".

פרנקו סיכם במסר לאוהדים: "בכל מקרה, אנחנו נשתדל להגיע למצב שלפחות החבר'ה בקהל מכירים את השחקנים ולא כל פעם יצטרכו להתרגל לשחקנים חדשים. השנה שעברה הייתה באמת ביש מזל גדול, אבל יצאנו מזה ואנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה. אין משאבים כלכליים אדירים להפועל תל אביב. בסופו של דבר, האוהדים הם אלה שמחזיקים את הקבוצה הזאת. וזה הזמן למכור את המנויים, לנסות לייצר תקציב שנוכל לעמוד במטרות שלנו. הקהל הוא הלב של הקבוצה ואנחנו צריכים אותו איתנו".

דני פרנקו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי