עומרי כספי נוטה לא לפרוש ועשוי לסכם על חוזה חדש במכבי ת"א

עומרי כספי | דני מרון

הפורוורד ידחה את סיום הקריירה והצהובים לא ינצלו את אופציית היציאה מחוזהו, אך במקביל ינסו להגיע עמו להסכם חדש בסכום נמוך יותר ממה שהיה אמור לקבל במקור. הקבוצה הודיעה על הישארות בלייזר ונפרדה מסנדי כהן

(גודל טקסט)

כחודש אחרי סיום העונה, מכבי תל אביב קרובה לגלות מה יעלו בעתידו של עומרי כספי. הפורוורד, ששקל לפרוש ממשחק פעיל, נוטה בשלב זה לדחות את סיום הקריירה שלו ולהעביר את הכדור לצהובים. לדאבליסטית יש אופציית יציאה מחוזהו של כספי והנטייה שלה היא לא להתיר את ההסכם, אלא לסגור עמו על חוזה חדש לעונה הקרובה, ככל הנראה בסכום מופחת ממה שהיה אמור לקבל במקור.

בחודש נובמבר האחרון חזר כספי מפציעה שהשביתה אותו לשנה, אלא שדווקא אז סבל ממחלה שגרמה לו שוב להחמיץ תקופה ארוכה. כשחזר לפעילות היה מוגבל בדקות המשחק שלו לפרק זמן ארוך, ורק לקראת העונה הוא שב לשחק באופן מלא כשהיה חלק מהזכייה באליפות ובגביע המדינה.

אם כספי אכן יישאר במדים הצהובים הוא ישלים את הסגל, כאשר מכבי תל אביב הודיעה היום באופן רשמי על הישארותו של עוז בלייזר. השניים יחברו ליפתח זיו, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן, שביחד עם חמישה זרים ישלימו רוטציה של 10 שחקנים שיירשמו למשחקי הליגה. בנוסף, הקבוצה אמורה להעלות שחקן או שניים מקבוצת הנוער ומי שעשוי להיות אחד מהם הוא הפורוורד יובל לוין.

במקביל, מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על פרידה רשמית מסנדי כהן שעבר לבני הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי