חוק איחוד משפחות בכדורסל: צ'ינאנו אונואקו במו"מ עם בני הרצליה

צ'ינאנו אונואקו | Andy Lyons/Getty Images

לאחר שמכבי ראשון לציון הנחיתה את כריס קלייברן, גם בשרון הולכים על זר עם שורשים משפחתיים בליגת העל. הסנטר האמריקאי של זאדאר, אחיו הצעיר של אקס מכבי תל אביב, צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

היום הזה עומד בסימן החתמות "אחים של" בכדורסל הישראלי. לאחר שמכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של כריס קלייברן (אחיו של וויל), ומכבי חיפה הנחיתה בליגה הלאומית את כריס סמית' (אחיו של ג'יי אר), עומד להגיע תורה של בני הרצליה: הקבוצה מהשרון נמצאת במשא ומתן מתקדם עם צ'ינאנו אונואקו, שאחיו ארינזה שיחק בעבר במכבי תל אביב.

אונואקו (2.08), סנטר בן 25, שיחק בעונה החולפת בזאדאר. הוא זכה איתה בדאבל בקרואטיה, נבחר ל-MVP של גמר הגביע והעמיד ממוצעים של 12.2 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק בליגה האדריאטית.

ב-2015 זכה אונואקו הצעיר עם נבחרת ארה"ב באליפות העולם עד גיל 19, והופיע בשישה משחקים ב-NBA. בין לבין הוא שיחק גם בליגת הפיתוח ובדרום קוריאה.

אחיו, ארינזה (34), היה חלק מעונת הבלהות של מכבי תל אביב ב-2016, שבה הודחה הקבוצה בשלב הראשון של היורוליג ונשרה ליורוקאפ. הוא הופיע ב-13 משחקים בשתי המסגרות ותרם רק ארבע נקודות ו-3.7 ריבאונדים לערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי