השלד נשמר: טל, צ'צ'אשוילי, ספיר ואייזנדורף יישארו בגליל עליון

עומר טל | לילך וייס

העולה החדשה הודיעה רשמית על המשך דרכם של הקפטן, הסנטר המבטיח ושני הפורוורדים שעזרו לה לשוב לבמה המרכזית אחרי שנים רבות: "החיבור לקהילת הגליל העליון הוכיח את עצמו העונה"

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון, העולה החדשה לליגת העל, הודיעה הבוקר (שישי) על המשך דרכם של ארבעה שחקנים ישראלים בסגל הקבוצה לקראת העונה הבאה – הקפטן עומר טל, הכישרון המבטיח גבי צ'צ'אשוילי, והפורוורדים אלון ספיר ואייזיאה אייזנדורף.

"החיבור של ארבעת השחקנים לקהילת הגליל העליון הוכיח את עצמו העונה, ואנו בטוחים שהוא יוכיח את עצמו גם בעונה הבאה", נכתב בהודעה מטעם הקבוצה, "הצוות המקצועי והנהלת המועדון ימשיכו בשבועות הקרובים במלאכת בניית הקבוצה ובהכנות לליגת העל".

טל (29), רכז, השלים בעונה שעברה עלייה שנייה ברציפות אחרי שעלה לפני כן עם הפועל חיפה אך בקבוצה לא המשיכו עמו לליגת העל. הוא שיחק בעברו בגליל עליון וגם שיחק תקופה מסוימת בקבוצת רובינארי מהליגה הרומנית. רשם אשתקד 12.7 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

עומר טל, גבי צצ'אשווילי | איגוד הכדורסל

צ'צ'אשוילי (21, 2.10) נחשב לאחד השחקנים המסקרנים בכדורסל הישראלי. הוא זכה עם נבחרת העתודה במדליית זהב באליפות אירופה 2018, ויצא לשחק באקדמיה בצ'כיה לפני שפציעת ברך מנעה ממנו לשחק באליפות שנערכה בארץ. בקיץ שעבר חזר לישראל ועלה עם גליל ליגה כשהוא רושם 7.9 נקודות ו-7.9 נקודות למשחק.

ספיר (27, 2.01) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, ויצא בגיל צעיר לשחק ברוסיה. הוא שב לישראל בקיץ 2014 לחולון, ושיחק גם בהפועל אילת ובזמן חזרת ליגת העל מהקורונה חיזק את הפועל ירושלים. ספיר היה מהשחקנים המובילים בלאומית בשנים האחרונות במכבי קרית גת וגליל עליון ורשם העונה 13.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

אייזנדורף (25, 1.98) הגיע לישראל לפני שלוש שנים להפועל חיפה, וכעבור עונה עבר לחוזה ארוך טווח בהפועל תל אביב משם נשלח בעונה שעברה בהשאלה לבני הרצליה ועזר לה לעלות ליגה. המתאזרח המשיך בהרצליה בליגת העל, אך במהלך העונה נשלח בהשאלה לגליל עליון וגם לה עזר לעלות עם 13.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי