ניצל את אופציית היציאה: סי ג'יי האריס עזב את הפועל חולון

סי ג'יי האריס | דני מרון

הגארד, שהיה ממצטייני העונה שעברה של הסגולים, ישלם לקבוצה פיצוי כספי ויעבור לקבוצה חדשה אחרי שקיבל הצעה טובה יותר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

זה היה באוויר והבוקר (שבת) זה גם הפך לסופי: סי ג'יי האריס עוזב את הפועל חולון. הקבוצה הודיעה רמשית כי הגארד האמריקאי החליט לנצל את אופציית היציאה מחוזהו תמורת פיצוי למועדון, זאת לאחר שבימים האחרונים הוצע לו סכום גבוה משמעותית מזה שהרוויח בשורות הסגולים, דבר שבחולון נערכו לו בתקופה האחרונה. "אנו מודים לסי ג'יי על תרומתו הרבה למועדון בעונה החולפת ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה".

האריס, שהגיע לחולון אחרי קריירה שבה עבר בליגה הראשונה בגרמניה, לטביה, פולין, טורקיה, צרפת וסין, היה הזר הבכיר בסגל שהוביל את הסגולים להצלחה בעונה שעברה, שכללה זכייה בליגה הבלקנית והעפלה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. ב-27 משחקים בליגת העל רשם הגארד 15 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-40.2% לשלוש, כאשר בפלייאוף הקפיץ את ממוצעיו ל-19.6 נקודות ו-50% מחוץ לקשת, תוך ששמר על ממוצע של 4 אסיסטים למשחק. בליגת האלופות נבחר האריס לחמישיית העונה במפעל, בזכות 17.5 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-42.9% לשלוש בממוצע.

חולון, שמינתה הקיץ את המאמן האיטלקי מאורציו בוסקאליה, עוברת בימים אלה תהליך של שינוי נרחב. הסגולים צירפו כבר את הסנטר מייקל קייזר ששיחק בעונה שעברה בלטביה והשאירו בסגל את כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון, ניב משגב וגיא פניני. חולון תשתתף גם העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

סי ג'יי האריס | הפועל חולון, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי