סופית: עומרי כספי יודיע על פרישה מכדורסל

עומרי כספי | דני מרון

הפורוורד (33) ששקל להמשיך עוד עונה, יודיע במסיבת עיתונאים כי החליט לסיים את הקריירה שנה לפני תום חוזהו במכבי תל אביב שהתכוננה לכך שימשיך. השחקן היה חלק פעיל מהזכייה של הצהובים בדאבל העונה

(גודל טקסט)

עומרי כספי יודיע מחר (ראשון, 20:30) על פרישה ממשחק פעיל. הפורוורד של מכבי תל אביב, שבשבועות האחרונים הראה סימנים כי יחליט לדחות את הפרישה שלו בעונה נוספת, יסיים את קריירת הכדורסל שלו בימים הקרובים, כך על פי מקורביו ועל פי אנשים ששוחח עמם בימים האחרונים. ההערכות הן שאם לא תהיה הפתעה מרעישה, כספי יכריז על סיום דרכו כשחקן פעיל. כאמור, מחר ב-20:30 הוא יקיים מסיבת עיתונאים מסודרת.

לכספי בן ה-33 יש חוזה במכבי תל אביב לעונה נוספת, אך לצהובים אופציית יציאה מהחוזה. במכבי התכוננו בתקופה האחרונה לאפשרות כי כספי יחליט שלא לפרוש, והכוונה הייתה להעניק לו חוזה מקוצץ ממה שהיה אמור להרוויח, אלא שההחלטה ככל הנראה השתנתה והשחקן אמור לסיים את דרכו.

כזכור, שב למכבי תל אביב בקיץ 2019 אחרי קריירת NBA בת עשר שנים. אחרי פתיחה מצוינת בעונת 2019/20 סבל מפציעה שגרמה לו להיעדר כשנה מפעילות. הוא שב למגרשים, אך מחלה גרמה לו להחמיץ עוד תקופה ממושכת ורק לקראת סיום העונה חזר לפעילות מסודרת כשהוא חלק פעיל מהזכייה של מכבי בגביע המדינה ובאליפות.

עמרי כספי, ג'ון דיברתולומאו | קובי אליהו

הסיבה העיקרית שתוביל את כספי לסיום דרכו – העובדה שהוא עדיין חושש מהפציעה בברכו שהשביתה אותו למשך שנה מפעילות מסוף 2019 עד סוף 2020. החשש הוא כי פציעה נוספת עשויה ליצור החמרה משמעותית במצבו. אותה פציעה גרמה לכספי למחשבות על פרישה מלכתחילה.

השחקן היה אמור להיות הישראלי החמישי בסגל של מכבי תל אביב, מה שהיה יוצר רוטציה של עשרה שחקנים בליגה עבור יאניס ספרופולוס, כשמי שהיה צפוי להשלים את הסגל הוא יובל לוין מקבוצת הנוער ושחקן נוסף שהיה עולה עמו. אלא שלצד יפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן ועוז בלייזר תנסה כעת הקבוצה לצרף שחקן נוסף, שכן רוטציה של תשעה שחקנים היא קצרה ומסוכנת מדי. "פציעה אחת או שתיים של שחקן ישראלי בסיטואציה הזאת יכולה ליצור בעיה", סיפרו בקבוצה. הצהובים השאילו לאחרונה את דורי סהר ומקס היידיגר ושחררו את סנדי כהן.

ניקולה וויצ'יץ', עומרי כספי | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי