שלח: "כספי יכול להגיד לעצמו את הדבר הכי יפה שספורטאי יכול להגיד"

עומרי כספי | מאור אלקסלסי

פרשן הכדורסל נפרד מכספי בתכנית הספורט של 103FM: "עומרי ידע להמציא את עצמו כל פעם מחדש וזה המפתח לקריירה עשירה ב-NBA. הוא הוציא מעצמו את המקסימום וספורטאי לא יכול לבקש יותר"

(גודל טקסט)

פרשן הכדורסל עופר שלח עלה היום (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין השאר גם לקריירה המרשימה והעשירה של עומרי כספי, הישראלי הראשון ב-NBA ואחד מגדולי כדורסלני ישראל בכל הזמנים, שנכנע לפציעות והודיע על פרישה מוקדמת מכדורסל בגיל 33.

האזינו לריאיון

שלח פתח את דבריו: "כשדיברנו בזמנו על דני אבדיה לפני שהוא נבחר, אמרתי שהאיש שהוא צריך ללמוד ממנו הכי הרבה זה כספי. לצערי דני נפצע כבר בשנה הראשונה שלו ואני מאחל לו שזה לא יקרה יותר. התכוונתי להבנה של עומרי, שיודע מה זאת קריירת NBA ואיך להחזיק מעמד ולדעת להתמודד עם כל הדברים שיכולים לקרות לאורך הדרך. אני חושב שבמובן הזה לא היה כמו כספי. עומרי הוא לא רק אחד שנפצע והתאושש כל הזמן, הוא שחקן ידע להמציא את עצמו כל פעם מחדש לפי הצרכים של הקבוצה שבה הוא שיחק. הוא לו שנים שהוא היה אחד מקלעי השלשות הטובים ב-NBA, כולל הדו קרב המפורסם נגד סטף קרי, שזו אולי גולת הכותרת שלו. עומרי ידע לתרום בכל מקום שבו הוא היה וזה המפתח לקריירה עשירה ומצליחה ב-NBA".

על חוסר המזל ממנו כספי סבל: "לא שאני נכנס למישהו לכיס, אבל חוסר המזל תמיד פגע לו באפשרות לקבל חוזים גבוהים שהגיעו לשחקן ברמתו. הקריירה של כספי נחתכה בגיל צעיר יחסית. לא צעיר כמו עודד קטש, אבל כן יחסית צעיר. עם זאת, אני חושב שהוא יכול להגיד לעצמו את הדבר הכי יפה שספורטאי יכול להגיד לעצמו – הוצאתי מעצמי את המקסימום. אני לא חושב שספורטאי יכול לבקש יותר מזה".

עומרי כספי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי