עידן זלמנסון: "לא אעבור לאירופה אם אין שם משהו באמת נוצץ"

עידן זלמנסון | דני מרון

הסנטר בן ה-26 התארח ב-103FM והסביר מדוע חתם בהפועל ת"א: "זה מועדון גדול, הקבוצה נבנית טוב והיא תיתן לי את הפלטפורמה להתקדם. יש שם שלושה שחקנים שאני מכיר. בדקתי אופציה לצאת לחו"ל, אבל לא היה שווה לי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שסגר קדנציה בת שנתיים בהפועל ירושלים, עידן זלמנסון ימשיך ללבוש אדום – אבל החל מהעונה הקרובה הוא יעשה זאת במדים של הפועל תל אביב. הסנטר בן ה-26 חתם היום (שני) לשנתיים בקבוצה של דני פרנקו ולאחר מכן התראיין לדבר על כך בתכנית הספורט של 103FM. זלמנסון סיפר מה מחכה לו בתחנה החדשה שלו בקריירה ולמה בחר דווקא אותה.

האזינו לראיון

"בסופו של דבר הגעתי למועדון נורא גדול ואני מאוד שמח", פתח זלמנסון את דבריו. "אני יודע מה מועדון גדול דורש, מה הלחצים. זה הרבה יותר משמעותי ממועדונים עם פחות לחץ מהקהל. הפועל תל אביב תמיד שואפת להיות למעלה ואני שמח להיות במקום כזה".

הציפיות מעצמו: "המטרה העיקרית והיחידה שלי היא לגרום לקבוצה להיראות יותר טוב. הנחיתה תהיה יחסית רכה בשבילי, כי יש שם שלושה שחקנים שכבר שיחקתי איתם בעבר. המטרה היא להיות למעלה, להילחם על תארים, להיות תחרותיים כמה שאפשר ולראות ביציע קהל שדוחף אותנו. אני יודע כמה המועדון הזה מושתת על הקהל וננסה לעשות אותם הכי שמחים שאפשר".

זר בעמדה שלו: "ברור, יהיה זר בעמדה 5. כרגע ג'יי פי טוקוטו בעמדה 4, לפי מה שהבנתי מחתימים עוד זר גבוה וצריכים עוד ישראלי. לפי מה שראיתי עד עכשיו, הקבוצה נבנית מאוד טוב".

בר טימור. זלמנסון כבר מכיר אותו | אודי ציטיאט

בגיל 26, בקבוצה הגדירו אותו כשחקן מנוסה: "אני מרגיש שכן עברתי כמה דברים בכדורסל. מן הסתם שאני רוצה תמיד ללמוד ולהמשיך להשתפר ולהתקדם, ואני חושב שהפועל תל אביב תיתן לי את הפלטפורמה הזו. זה מהלך שהוא נכון מבחינתי, אני מגיע בשיא המוטיבציה לעשות עונה טובה מבחינה אישית וקבוצתית".

שחקנים בגילו יוצאים לאירופה: "בדקתי את האופציה הזאת גם, אבל בסופו של דבר לא מצאתי משהו ששווה לי לצאת בשבילו. אם אין לי באירופה משהו באמת נוצץ, לא אעשה את המעבר הזה. חתמתי לשנתיים, המטרה שלי היא לעשות עונה טובה עם הפועל תל אביב ולהשתתף במפעל אירופאי בעונה – שזה משהו שבמועדון רוצים מאוד. זה יכול להיות טוב לשני הצדדים".

יחסר לו לשחק באירופה: "כן, אבל נעבוד הכי קשה כדי שבשנה הבאה זה כן יהיה. זה מועדון שצריך להיות שם, לשחק שני משחקים בשבוע וזה יכול לעזור לו לתקוע יתד במקום שהוא רוצה להיות בו".

למה העדיף את הפועל ת"א: "דיברתי קצת עם מכבי ראשון לציון והפועל אילת, הייתה התעניינות מחו"ל, אבל יש כאן מועדון גדול וקהל אוהדים – שזה נורא חשוב לי. ויש שחקנים כמו בר טימור, ג'ייקובן בראון וג'יי פי טוקוטו שכבר שיחקתי איתם וזה הרגיש לי נורא טבעי ונוח. דיברתי גם עם דני פרנקו ואהבתי את מה ששמעתי. בסופו של דבר, כל החלקים התחברו לי כדי להרגיש שזו ההחלטה הנכונה בשבילי".

זלמנסון. תחנה חדשה בקריירה | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: עידן זלמנסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי