מאמן עירוני נהריה: "אי עליית ליגה תהיה כישלון"

שי סגלוביץ'
שי סגלוביץ' | דני מרון

שי סגלוביץ' הצהיר כוונות בראיון ל-103FM: "זו הייתה המטרה גם לפני שהחתמנו את יוגב אוחיון". על התקציב: "זה לא סוד שהקבוצה הזו לא יכולה להתקיים בלי העירייה"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עונת 2020/21 הייתה טראומתית עבור עירוני נהריה. הקבוצה מהצפון, שידעה לתקוע יתד בליגת העל בשני העשורים האחרונים למעט עונה אחת בלאומית, צללה בחזרה לליגת המשנה אחרי שנרמסה על ידי לא מעט יריבות, כולל תבוסה ב-63 הפרש נגד הפועל אילת. בתווך, המועדון איבד גם את היו"ר ניסים אלפסי, שהלך לעולמי לפני כשלושה חודשים. בעונה הקרובה הסגולים סימנו לעצמם מטרה לשוב לליגה הראשונה ואחרי שהחתימו אתמול (שני) שחקן בכיר בדמותו של יוגב אוחיון, המאמן שי סגלוביץ' התראיין ל-103FM והתייחס למצב הקבוצה.

האזינו לראיון

"גם לפני ההחתמה הזו, המטרה הייתה לעלות ליגה. אין לי ספק שיוגב יעזור לנו לעמוד במטרה הזו, אני מאוד מקווה", הבהיר סגלוביץ' כשנשאל האם צירופו של הרכז הוותיק מהווה הצהרת כוונות. "המועדון ירד אחרי הרבה שנים שהוא היה ברמות הכי גבוהות והחלק של יוגב יהיה מאוד מרכזי. הוא לא השחקן היחיד שיהיה בקבוצה. יש גם את אלכס צ'וברביץ', גבוה שהיה מעל עשור בליגת העל. וזה לא מסתיים בזה".

האם העירייה יכולה לממן קבוצה בליגת העל: "ראש העיר עובד ימים ולילות כדי להביא כספים, לא רק מהעירייה אלא מעוד ספונסרים. זה לא סוד ש'גשם החזקות' הם הספונסר של הקבוצה ועובדים גם על הספונסרים משניים. אין ספק שבלי העירייה, הקבוצה הזאת לא יכולה להתקיים וזה גם מה שמייחד אותה. המטרה – כאמור – היא לעלות ליגה ומשם נציב את המטרה הבאה, לפי הפן הכלכלי".

התחרות על העלייה: "אין לי ספק שאנחנו אחת משתיים או שלוש קבוצות עם התקציב הכי גדול בליגה הלאומית. זה לא סוד. אי עליית ליגה תיחשב לכישלון – אין פה שאלה בכלל. זו לא ליגה של שמות וזה לא מה שעולים איתו ליגה".

יוגב אוחיון | עירוני נהריה

הליגה הלאומית קשוחה: "אין ערבויות, דווקא הצעירים נותנים את הטון ולכן צריך לבנות את הקבוצה נכון. לא רק על וטרנים ושמות, כי בסוף הצעירים יש להם יותר מה להוכיח. הישראלים מאוד דומיננטיים, רק הזרים צריכים להיות 'באנקר'. קבוצה עם חדר הלבשה חזק תהיה שם עד הסוף".

מחלקת הנוער בנהריה: "כבר השנה היו שלושה חבר'ה שהשתייכו לסגל שלנו. יש את בר מיכאלוב שהוא שחקן נבחרת הנוער ואני מקווה שגם ההצטרפות שלנו לליגה הבלקנית תיתן לו הזדמנות לקבל דקות משחק. אם יגיע לו, הוא גם יקבל דקות בליגה. יש עבודה שנעשית, היו"ר החדש נכנס גם למחלקת הנוער ורוצים למקצע אותה הרבה יותר. גם לפני עשור אני זוכר שנהריה הייתה מגיעה לגמרים ולאליפויות – זה משהו שצריך לחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי