ג'ו רגלנד חתם בהפועל חולון, מייקל בריסקר מועמד

ג'ו רגלנד | הפועל חולון

הרכז (31, 1.82 מ') שהצטיין בהפועל אילת אשתקד, הפך לזר השלישי שמצטרף לסגולים הקיץ. גם שחקן מכבי חיפה עשוי לחתום

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון צירפה היום (רביעי) רשמית את הרכז האמריקאי ג'ו רגלנד ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל אילת. בחולון חיפשו זמן רב אחר מחליף לטיירוס מגי שהצטרף לבורגוס הספרדית, ובימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בינם לבין השחקן שהחזיק הקיץ גם בהצעה להמשיך באילת וגם בהתעניינות מצידה של הפועל חיפה.

רגלנד הפך לשחקן החיזוק הזר השלישי שמצטרף לחולון אחרי מייקל קייזר וסטיבן גריי ולשלושה מצטרפים גם כריס ג'ונסון. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל נכון לעכשיו את גיא פניני, פרדריק בורדיון, ניב משגב ואוריאל טרויצקי. חולון עשויה לצרף גם את מייקל בריסקר ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, ובו מעוניינת גם הפועל גלבוע/גליל.

מאמן הקבוצה, מאוריציו בוסקאליה, התייחס להחתמתו של רגלנד: "ג'ו הוא לא שחקן שצריך להציג, הוא שחקן שהיכולות וההישגים שלו מדברים בעד עצמם. מדובר בשחקן שיצא לי לפגוש ולראות פעמים רבות על הפרקט, כולל בכמה משחקים חשובים מאוד. מדובר בשחקן שיודע טוב מאוד את העבודה, שחקן שמשחק עבור החברים שלו לקבוצה. אני שמח שיש לו מוטיבציה גדולה להגיע אלינו, הוא יעזור לנו מאוד באירופה ובליגה המקומית,ליגה שהוא כבר מכיר ובה הצליח ומוערך מאוד".

מייקל בריסקר | לילך וייס

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר על ההחתמה: "אנו שמחים מאוד שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו של ג'ו רגלנד. למרות שהיה מבוקש בלא מעט קבוצות ביבשת הוא בחר בהפועל חולון. אנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו מאוד להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו לעונה הקרובה בזירה המקומית והאירופית. אנו ממשיכים במלאכת הבניה לעונה הקרובה ובטוחים שנבנה קבוצה איכותית וטובה. ברוך הבא ג'ו למשפחת חולוניה".

רגלנד (31, 1.82 מ') לא הצליח להגשים את חלום ה-NBA שלו ומ-2012 הוא משחק בכדורסל האירופי. לאורך הדרך עבר במורסיה, קאנטו, מילאנו (איתה שיחק ביורוליג), קרשיאקה, קובאן והכוכב האדום, לפני שנחת אשתקד בהפועל אילת והפך לאחד הזרים הטובים בליגה. בסך הכול, העמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים למשחק.

ג'ו רגלנד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי