פנינג סיים את דרכו במכבי ת"א, שתשתתף בטורניר הכנה בפיראוס

טים פנינג, יאניס ספרופולוס | לילך וייס

עוזר המאמן האמריקאי, ששימש בתפקיד עוזר המאמן השני במשך חמש עונות, עוזב את המועדון אחרי ארבע אליפויות. הקבוצה תיקח חלק בטורניר ביוון ב-4-5 בספטמבר, בו ישתתפו גם אולימפיאקוס, מונאקו ולאבריו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי עוזר המאמן השני של הקבוצה בשנים האחרונות, טים פנינג, עוזב את המועדון. האמריקאי החל לעבוד במכבי תחת ארז אדלשטיין בעונת 2016/17, המשיך תחת מאמנים שונים באותה עונה, ועבד גם תחת נבן ספאחיה ויאניס ספרופולוס, כשבכל אחת מהעונות היה עוזר נוסף בכיר יותר. בתקופתו זכתה הקבוצה בארבע אליפויות.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום כי תיקח חלק בטורניר הכנה מרובע בפיראוס ב-4-5 בספטמבר. מלבד הצהובים, ייקחו בו חלק גם אולימפיאקוס המארחת, המצטרפת החדשה ליורוליג מונאקו, ולאבריו מהליגה היוונית.

במקביל השיגה הקבוצה הסכם חסום עם חברת מולטילוק, חברה בינלאומית מובילה בתחום פתרונות נעילה צילינדרים ומוצרי ביטחון. במסגרת ההסכם ,מידי שבוע ייבחר המהלך ה"נועל" של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג בחסות חברת מולטילוק. ההסכם יכלול תא צפיה, פרסום במגרש ,ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה ושיתופי פעולה למען הקהילה בהשתתפות שחקני הקבוצה.

יאניס ספרופולוס | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי