הפעם הוא יצטרף: קורטני פורטסון חתם בבני הרצליה

קורטני פורטסון | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

כ-11 שנה אחרי שהגעתו נמנעה ברגע האחרון, הרכז האמריקאי (33, 1.80) יוביל את הקו האחורי בשרון: "כל קבוצה צעירה צריכה מנהיג", אמר המנהל המקצועי זופי אבדיה

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על החתמתו של קורטני פורטסון (1.80, 33) לעונה הקרובה. הרכז האמריקאי כבר חתם בקבוצה ב-2010, אבל הגעתו נמנעה ברגע האחרון. פורטסון אמור להיות המנהיג של הקבוצה עם הצוות המקצועי החדש שמורכב מאורן אהרוני המאמן וזופי אבדיה המנהל המקצועי החדש.

פורטסון שיחק בארבע העונות האחרונות בסין, כאשר שלוש הראשונות היו בג'ג'אינג ליונס איתה הגיעה לגמר בעונת 2017/18 עם ממוצעי דאבל-דאבל של 30.4 ו-11 אסיסטים לערב. לאחר שלוש עונות בליונס, הצטרף ב-2019/20 לסצ'ואן בה רשם 27.3 נקודות ו-7.2 אסיסטים עד לעצירת העונה בשל הקורונה. בעונה שעברה בשל הקורונה החליט לוותר על הצעות רבות שקיבל מסין ומאירופה כדי להישאר בארצות הברית עם משפחתו בציפייה ללידת בתם.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה אמר על השחקן: "כל קבוצה צעירה צריכה מנהיג, מישהו שיוביל בה את הדרך, חיפשנו מישהו כזה עם עדיפות לעמדת הרכז ואני שמח שמצאנו. פורטסון הוא שחקן קשוח מאוד עם יכולות פנטסטיות בשני צידי המגרש, שחקן עם ניסיון גדול גם ברמות שאנחנו שואפים להגיע אליהן, שהיה דומיננטי והצטיין בכל ליגה שבה שיחק. אני בטוח שבהנהגתו נראה קבוצה אטרקטיבית ולוחמת כמו שאני ואורן רוצים לראות השנה ומי שיגיע לראות אותנו השנה לא יתאכזב"

קורטני פורטסון | בני הרצליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי