עמית גרשון חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "בחירה אמיצה שלו"

עמית גרשון | עודד קרני, מנהלת הליגה

גארד הפועל גלבוע/גליל (25, 191 מ') עבר לבירה, מאמנו החדש אורן עמיאל שיבח: "יש לו פוטנציאל גדול, קליעה שאי אפשר להתעלם ממנה". שניידרמן האריך חוזה

(גודל טקסט)

אורן עמיאל והפועל ירושלים ממשיכים בבניית הסגל. היום (שני) הודיעה הקבוצה על החתמתו של עמית גרשון (25, 1.91 מ'), הגארד שבשנתיים האחרונות שיחק בהפועל גלבוע/גליל וחתם לשנתיים בבירה.

גרשון סיים את העונה האחרונה עם ממוצעים של 5.1 נקודות ו-1.1 כדורים חוזרים ב-16 דקות. את הקריירה הוא החל בליגה הלאומית בהפועל עפולה, המשיך להפועל באר שבע – בשורותיה זכה בתואר תגלית העונה ב-2019 – ומשם עבר להפועל גלבוע/גליל.

מאמן הקבוצה, אורן עמיאל, התייחס להחתמה: "הבחירה של עמית והאומץ שלו לבוא לשחק בהפועל, אומרת משהו על האופי שלו. אני חושב שלעמית יש פוטנציאל גדול, במיוחד ביכולת הקליעה שלו, שזה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. ואנחנו נמשיך לפתח אותו כדי שיוכל לעזור לנו בתחומים נוספים על המגרש".

גרשון עצמו מסר: "מאוד מתרגש להצטרף למועדון גדול כמו הפועל. אני כבר מחכה להזדמנות שאוכל לשחק מול האוהדים המדהימים האלה ואני מאחל לנו המון בהצלחה יחד בעונה הקרובה".

עמית גרשון | הפועל ירושלים

בתוך כך, הפועל ירושלים גם הודיעה כי האריכה את חוזהו של יובל שניידרמן (18, 1.87מ') בשנתיים נוספות. שניידרמן עלה בעונה האחרונה מהנוער, שותף בעונת 20-21 בתשעה משחקי ליגה וקלע 1.7 נקודות לצד 1.4 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי