הושג סיכום: הפועל גלבוע/גליל תמשיך להתקיים

אוהדי גלבוע/גליל | מאור אלקסלסי

המועצה האזורית הגיעה להבנות עם קבוצת גבעסול, שבינה למשפחת אוחיון יחסים קרובים, ותיקח על עצמה לסייע בהמשך פעילותה של סגנית האלופה במסגרת ליגת העל

(גודל טקסט)

לאחר שהבוקר (חמישי) הודיעה הפועל גלבוע/גליל על הפסקת פעילותה באמצעות הודעה של משפחת אוחיון, חודש לאחר מותו בטרם עת של הבעלים חיים אוחיון, בשעות הערב חלה תפנית בעלילה וסגנית אלופת המדינה תמשיך להתקיים במסגרת ליגת העל.

בתקופה האחרונה נערכו מגעים להעברת הבעלות על הקבוצה לחברת Gevasol שהייתה הספונסרית של הקבוצה בעונה שעברה, אולם בימים האחרונים המגעים כשלו ונראה היה שההחלטה של משפחת אוחיון לסגור את הקבוצה היא סופית. אלא שבהמשך הגיעו משפחת אוחיון, ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, ואנשי גבעסול, להסכמות באשר להמשך פעילותה הסדירה של הקבוצה.

"ההסכמות האחרונות נולדו על רקע קשרי החברות הקרובים והחמים בין משפחת אוחיון וגבעסול. קבוצת גבעסול לקחה על עצמה לסייע לקבוצה, להמשיך ולקיים את המועדון ואת המסורת שהנחיל חיים אוחיון ז"ל לטובת תושבי האזור בשיתוף המועצה, תוך טיפוח ספורטאים ישראלים צעירים ואוהדי הקבוצה", נמסר בהודעה על הסיכום.

בגלבוע הבהירו בימים האחרונים למנהלת הליגה כי אין ברצונם לפרוש מהיורופקאפ, המפעל אליו נרשמו בקיץ הנוכחי. בקבוצה חתומים באופן רשמי לעונה הבאה יותם חנוכי, חן כלפון ובניה סרור, כשמי שיאמן את הקבוצה הוא גיא קפלן.

אוהדי גלבוע גליל | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי