רשמית: רפי מנקו חתם בהפועל חולון לשתי עונות

רפי מנקו | הפועל חולון

אחרי עונה אחת בשאלון הצרפתית, רפי מנקו חוזר לישראל: הפורוורד בן ה-27, שסיכם אתמול (רביעי) את תנאיו בהפועל חולון, חתם היום רשמית לשנתיים בקבוצה של מאוריציו בוסקאליה, שתהיה התחנה החמישית…

(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בשאלון הצרפתית, רפי מנקו חוזר לישראל: הפורוורד בן ה-27, שסיכם אתמול (רביעי) את תנאיו בהפועל חולון, חתם היום רשמית לשנתיים בקבוצה של מאוריציו בוסקאליה, שתהיה התחנה החמישית שלו בקריירה אחרי הפועל ירושלים, הפועל אילת, גלבוע/גליל והפועל תל אביב.

בעונה שעברה, מנקו וקבוצתו הסתבכו בתחתית ונשרו לליגת המשנה בצרפת, כשהוא עצמו רשם ממוצעים של 7.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים, בנוסף ל-36.9% לשלוש ב-22 דקות למשחק. "שמח מאוד להצטרף למועדון גדול ומכובד כמו הפועל חולון", אמר מנקו. "העדפתי את חולון על פני אופציות אחרות ואני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים. מאחל לנו שנשיג את כל המטרות שלנו העונה".

עוזר מאמן הסגולים, עמית שרף, התייחס להחתמה: "אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו של רפי לקבוצה, שחקן נבחרת ישראל עם ניסיון כשחקן מוביל בליגה. כשיש הזדמנות להביא פורוורד ישראלי עם סייז, קליעה, יכולת הורדת כדור לרצפה, בנוסף ליכולת לשמור על כמה עמדות בהגנה, אתה עושה הכל כדי להביא אותו. רפי מביא גם אישיות חיובית לחדר ההלבשה ואני בטוח שיחד עם הסגל הקיים, הוא יעזור לנו להתמודד בכל המפעלים ברמה הגבוהה ביותר".

רפי מנקו | איגוד הכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי