לאחר שגלבוע/גליל ניצלה: הפועל ירושלים מקווה לסגור את עסקת קרי בלאקשיר

קרי בלאקשיר | מאור אלקסלסי

האדומים מהבירה, שהחתימו עד כה זר אחד בלבד, מעוניינים לצרף את הפורוורד שכיכב בעונה שעברה בגן נר. שני המשחקים הראשונים בליגת האלופות - בארנה

(גודל טקסט)

בניית הסגל של הפועל ירושלים מתנהלת באיטיות ובעצלתיים, כשבקבוצה חתומים רק זר אחד (רטין אובסוהאן) וחמישה שחקנים ישראלים לקראת העונה הבאה. בימים הקרובים מקווים האדומים לסגור סופית את צירופו של שחקן מפתח נוסף: קרי בלאקשיר.

הקשר עם הפורוורד האמריקאי נוצר כבר לפני מספר שבועות, והמגעים מתנהלים בכיוון חיובי. כעת, לאחר שקבוצתו מהעונה החולפת, הפועל גלבוע/גליל, ניצלה מפירוק ותמשיך להתקיים, ינסו בבירה לסכם את שחרורו ולהחתימו.

בלאקשיר (24, 2.08) עמד בליגת העל על ממוצעים של 14.8 נקודות ו-7.9 ריבאונדים, ובמהלך העונה הסדירה רשם שישה דאבל-דאבלס. במשחקים נגד קבוצתו המיועדת קלע 17.6 נקודות ו-8.2 ריבאונדים. 

ירושלים תפתח את הופעותיה בליגת האלופות ביום שלישי, 5 באוקטובר, ובשני המחזורים הראשונים תשחק בבית נגד פינאר קרשיאקה ומנרסה (כעבור שבוע, ב-12 באוקטובר). יתר המשחקים בשלב הבתים: סטאל אוסטרוב בחוץ (רביעי, 27 באוקטובר), אוסטרוב בבית (רביעי, 10 בנובמבר), קרשיאקה בחוץ (שני, 6 בדצמבר) ומנרסה בחוץ (רביעי, 22 בדצמבר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי