מינוי מפתיע: דורון פרקינס ישמש כעוזר המאמן השני של מכבי תל אביב

דורון פרקינס
דורון פרקינס | MUSTAFA OZER / Staff

רכז העבר שכיכב במועדון בתחילת העשור הקודם בצהוב, ישתף פעולה עם ספרופולוס ועוזרו הבכיר יראגוטליס: "מדהים לקבל הזדמנות לחזור"

(גודל טקסט)

מינוי מפתיע במכבי תל אביב: דורון פרקינס חוזר לקבוצה, הפעם בתפקיד מקצועי. רכז העבר בן ה-38 מונה הבוקר (שני) לעוזרו השני של יאניס ספרופולוס, ויחליף את טים פנינג שעזב את המועדון אחרי חמש שנים.

פרקינס שמאז פרישתו בשנת 2017 הועסק על ידי ברוקלין נטס בשלל תפקידים, וסייע בין היתר באימונים אישיים וסקאוטינג, יעבוד לצד ספרופולוס ולצד עוזרו הבכיר ואסיליס יראגוטליס.

"מדהים לקבל את ההזדמנות לחזור למכבי. אני רוצה להודות למאמן יאניס ספרופולוס, להנהלה ולמועדון כולו", אמר פרקינס לאתר הרשמי של המועדון לאחר חתימתו. "אני בא במטרה לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להמשיך להצליח. זה כבוד עבורי לחזור ולהיות חלק ממכבי, לפגוש שוב את האוהדים ואת הקהילה הנהדרת בישראל".

פרקינס זכור היטב לאוהדי הקבוצה מעונת 2010/11, בה לבש את המדים הצהובים והיה אחד מגיבורי העונה המרשימה שהסתיימה בהפסד לפנאתינייקוס בגמר היורוליג. פרקינס, שהיה בזמנו אחד משחקני ההגנה הטובים באירופה, קרע את גיד אכילס רגע לפני השלבים המכריעים של העונה, ולא באמת הצליח להתאושש מהפציעה בשנים שלאחר מכן.

ועוד היום במכבי ת"א: סנטר נבחרת העתודה, יונתן אטיאס (20, 2.05), שהיה חלק מהסגל של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, הושאל לעירוני נהריה מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי