רומן סורקין: "זה חלום להיות במכבי תל אביב, אני עדיין לא מעכל"

רומן סורקין | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הפורוורד החדש העניק ריאיון לאתר הרשמי של המועדון: "היו לי המון רגעים כילד שחלמתי שאני לובש גופיה של מכבי תל אביב ועולה לשחק ביד אליהו, או-טו-טו זה באמת יקרה"

(גודל טקסט)

רומן סורקין, הפורוורד החדש של מכבי תל אביב שהצטרף ממכבי חיפה, החל לערוך אימונים אישיים לקראת תחילת אימוני מכבי תל אביב, שכבר בעוד חודש תערוך טורניר הכנה ראשון לקראת עונת 2021/22.

היום (שלישי) העניק סורקין ריאיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ובו סיפר: "ראיתי בלייב את הרגעים הגדולים של מכבי ואני זוכר כל משחק ומשחק. כמעט כל ילד גדל בישראל להיות אוהד מכבי ובמיוחד אני כאחד שמאוד אוהב כדורסל. אף אחד לא יודע, אבל יש לי בבית אלבום תמונות של מכבי עם דריק שארפ, וויל סולומון ועוד רבים וטובים. זה חלום להיות במכבי ואני עוד לא מעכל את זה כי עדיין לא הרגשתי את זה. עוד לא התחלנו להתאמן עם כולם. עוד לא הייתי במשחק ואני כבר לא יכול לחכות. אני מחכה מאוד לחיבוק של המועדון, לאווירה הזאת של הקהל. היו לי המון רגעים כילד שחלמתי שאני לובש גופיה של מכבי ועולה לשחק ביד אליהו, או-טו-טו זה באמת יקרה".

כשנשאל על המודל שלו לחיקוי השיב הפורוורד שהגיע ממכבי חיפה: "לא גדלתי בתקופת קטש-שפר, אבל ראיתי אותם המון אחר כך. מי שראיתי המון בלייב זה ליאור אליהו ועומרי כספי. תמיד הייתי מנסה לעשות דברים שראיתי שהם עשו והם בהחלט שני המודלים שלי לחיקוי".

רומן סורקין | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

סורקין הוסיף וסיפר: "אני חושב שעמדה 4 היא הטבעית שלי, אבל אני יכול לשחק 5 בגלל הגובה שלי וזה יתרון בשבילי. בחיפה שיחקתי גם 3 כשצריך. אין לי ממש העדפה. אני מנסה תמיד לעשות את המהלך הנכון. אם זה תזמון למסור, אני מוסר. אם זה התזמון שלי לעשות את הנקודות, אז לעשות את הנקודות. זה כיף להטביע כי זה טירוף. זה כיף לתת שלשה. זה כיף לתת בלוק בהגנה, אבל לפעמים אני יכול ליהנות הכי גם מעצירה בהגנה כי זה יכול להביא ניצחון וזה לא פחות חשוב. ברגע שהקבוצה מנצחת, כולם נהנים ולכן זו המטרה ועושים מה שצריך כדי להגיע לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי