ים מדר אופטימי: "אני מתכנן לשחק העונה בבוסטון, זה אתגר חדש"

ים מדר | דני מרון

הרכז הישראלי שוחח לראשונה עם העיתונאים המסקרים את בוסטון, שניתחו: "זו אולי התכנית שלו, אבל זה לא מובטח". חברו לקבוצה פריצ'רד החמיא: "יש לו פוטנציאל להתפתח למשהו"

(גודל טקסט)

בוסטון הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי על הסגל שלה לליגת הקיץ הקרובה בלאס וגאס, בה ייקח חלק גם ים מדר. הישראלי הצעיר יהיה אחד מארבעת הגארדים בסגל, בצוותא עם פייטון פריצ'רד, קארסן אדוארדס ורומאו לנגפורד. בניגוד למדר, הבחירה ה-45 בדראפט הנוכחי, הגארד הצרפתי בן ה-18 יוהאן בגארין לא יהיה שם. משחקם הראשון של הסלטיקס ייערך ביום ראשון הבא, מול אטלנטה. לאחר מכן יפגשו גם את דנבר ואת אורלנדו (פעמיים).

צפו בים מדר משוחח עם התקשורת בארה"ב

"אני מרגיש נוח עם סגנון המשחק שלי", אמר הערב הישראלי, בשיחה הראשונה שלו עם העיתונאים המסקרים את בוסטון, והצהיר: "זו רמה חדשה ואתגר חדש עבורי. אני מצפה לשחק עם הסלטיקס העונה". עם זאת, העיתונאי קית' סמית' צייץ: "אולי זו התכנית של מדר, אבל היא לא מבטיחה לו מקום בסגל. הסלטיקס מתכוונים לבחון אותו בליגת הקיץ ואז יחליטו מה לעשות. אין הרבה מקומות בסגל, אז זה לא מובטח שהוא יהיה בפנים".

מדר הוסיף ואמר: "שיפרתי מאוד את היכולות שלי בשנה שעברה, זו היתה עונה מצוינת עבורי, אני מבין את המשחק בצורה הרבה יותר טובה". על המאבק שצפוי לו מול פריצ'רד אמר: "זה יעזור מאוד, לשחק אחד מול השני מדי יום. אנחנו משתפרים. זה ה-NBA – בדיוק בשביל זה עבדתי. אני כאן כדי להתחרות".

הישראלי כבר זכה למחמאות מחברו לקו האחורי פריצ'רד, שאמר: "לים יש ידיים ארוכות, הידיים שלו כל כך זריזות שבהחלט יש לו את הפוטנציאל להתפתח למשהו".

ים מדר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי