עובר לקדמת הבמה: גיא קפלן מונה למאמן הפועל גלבוע/גליל

גיא קפלן | הפועל גלבוע/גליל

עוזר המאמן בחמש השנים האחרונות, שעבד תחת אריאל בית הלחמי, ליאור ליובין ואבישי גורדון קודם לעמדת המאמן הראשי

(גודל טקסט)

לאחר קיץ סוער במהלכו עמד קיום הקבוצה בסכנה, הודיעה הערב (שלישי) סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל מאמן ראשי לקראת העונה הבאה. עוזר המאמן בחמש השנים האחרונות, גיא קפלן, קודם לעמדת המאמן הראשי. קפלן עבד בשנים האחרונות כעוזרם של אריאל בית הלחמי, ליאור ליובין ואבישי גורדון.

לאחר החתימה אמר קפלן בן ה-34: "שמח מאוד על ההזדמנות שנתינה לי לעמוד בראש הצוות המקצועי בעונה הבאה ורוצה להודות כל משפחת גלבוע גליל, גדעון ידין, משפחת אוחיון, עובד נור וכל העוסקים במלאכה על האפשרות הזו. אנחנו בעיצומו של קיץ עמוס ומאתגר מאוד שבו אנחנו עושים את מירב המאמצים להעמיד את הקבוצה החזקה ביותר שתמשיך לייצג את רוח הגלבוע, דרכו של חיים אוחיון ז"ל ולתת גאווה לאוהדים המסורים שמלווים אותנו כפי שהיה בשנים האחרונות".

מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי: "שמחים ונרגשים מצד אחד ומנגד כואבים ואבלים על האובדן העצום של בעלי הקבוצה חיים אוחיון ז"ל. אין ראוי יותר מגיא קפלן לקבל את ההזדמנות ולעבור לקדמת הבמה לתפקיד המאמן הראשי של גלבוע גליל ולהצעיד את המועדון בשנים הבאות. גיא מביא עמו אישיות כובשת ומנהיגות שקטה , נסיון וידע עצום בתחום הכדורסל. מאחלים לגיא ולנו, והאוהדים היקרים, והשותפים לדרך מועצה אזורית הגלבוע ועובד נור, וחברת גבעסול, הצלחה בדרכנו החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי