מנהלת הליגה לאליצור נתניה: "לא תוכלו לשחק העונה בליגת העל"

שחקני אליצור נתניה חוגגים | לירון מולדובן

הקבוצה מהשרון שעלתה במפתיע לליגה הבכירה תוכל לערער על ההחלטה, שהתקבלה מכיוון שאין בעיר אולם שעומד בתנאי הסף. אם ההחלטה תיוותר על כנה, ליגת העל תכלול 12 קבוצות

(גודל טקסט)

סאגת העלייה של אליצור נתניה לליגת העל רשמה היום (חמישי) פרק נוסף ומשמעותי במיוחד: מנהלת הליגה הודיעה באופן רשמי לקבוצה מהשרון כי לא תוכל לשחק העונה בליגה הבכירה בישראל. 

לזכותם של הנתנייתים עדיין עומדת זכות הערעור לבית הדין של איגוד הכדורסל, ואם לבסוף הם לא יורשו להעפיל לליגת העל – אף קבוצה אחרת לא תחליף אותם והליגה תשוב לכלול 12 קבוצות.

כזכור, לפני שבוע קיבלה נתניה אישור עקרוני מהבקרה התקציבית ובנוסף הודיעה ראשת העירייה מרי פיירברג-איכר על תחילתה של בניית אולם ביתי חדש בעיר. אלא שתמונת המצב בשטח הייתה מורכבת הרבה יותר. בתגובה למכתב מיו"ר המנהלת שמואל פרנקל בתחילת השבוע, השיב ראש אגף הספורט בעיריית נתניה כי אין עדיין הקצאת שטח שעליו ייבנה האולם ועל כן ברור כי תחילת העבודות תידחה באופן משמעותי.

חגגו מוקדם מדי? שחקני אליצור נתניה | לירון מולדובן‎

"מתשובתכם אנו למדים שבשלוש העונות הקרובות לא יהיה אולם בנוי, ותיאלצו לשחק בעיר אחרת", כתב הבוקר פרנקל ליו"ר אליצור נתניה, אבידן נגר. "במקרה של קבוצתכם, אין מחלוקת כי: "א. טרם החל הליך בניית אולם בן 2,500 מקומות. "ב. בלו"ז שהעברתם לנו נכתב כי תהליך בניית האולם יימשך שנתיים וחצי (דבר שיחייב את הקבוצה לשחק כל אותו זמן מחוץ לעיר שלה – דבר שאינו ניתן בליגת העל בכדורסל. "ג. אולמה הנוכחי של הקבוצה לא בנוי לארח משחקים של ליגת העל, מאחר שאינו עומד בתנאי הסף הנדרשים.

"לפיכך, קבוצת אליצור נתניה לא תוכל לשחק בליגת העל בעונת המשחקים 2021/22. אנו תקווה שעם השלמת בניית אולם מתאים וראוי בנתניה, הקבוצה תעפיל שוב לליגת העל, ובכפוף לעמידתה בכללים, ליגת העל תשמח לקבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי