הפועל גלבוע/גליל: רוני הארל חתם לעונה הקרובה

רוני הארל
רוני הארל | הפועל גלבוע/גליל

הפורוורד (25, 2.01) ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בספרד הוא השחקן הזר השני שחותם בשורות הקבוצה מהעמק לצידו של ג'ו צ'ילי. המאמן גיא קפלן: "שחקן קשוח ומחויב שיתרום לנו בשני צידי המגרש"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה בעבודה המאומצת שלה כדי לבנות את הסגל לעונה הקרובה, כשהבוקר (שישי) הודיעה הקבוצה על החתמת הפורוורד רוני הארל. הארל יהיה הזר השני בקבוצה של גיא קפלן לצידו של ג'ו צ'ילי שחתם אתמול.

"רוני הוא שחקן מוכשר בעל אישיות שמתאימה ל-DNA שאנחנו אוהבים לראות בגלבוע, שחקן קשוח ומחויב שיתרום לנו בשני צדי המגרש", אמר קפלן על שחקן החיזוק החדש של הקבוצה.

הארל (25, 2.01) שיחק במשך שלוש עונות במדי אוניברסיטת קרייטון, ועבר לעונת הסיניור שלו לאוניברסיטת דנבר שם רשם 12.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו במדי סטיאווה בוקרשט שם רשם 12.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לליגה השנייה בספרד, שהביאה לישראל בשנים האחרונות את ג'ון דיברתולומיאו וקיילב אגאדה, ורשם 16.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

מלבד הזרים חתומים בקבוצה מהעונה שעברה בניה סרור, יותם חנוכי וחן כלפון ואליהם הצטרפו בימים האחרונים מייקל בריסקר ונועם אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי