טי ג'יי וויליאמס חתם במכבי ראשל"צ לשתי עונות

טי ג'יי וויליאמס | מכבי ראשון לציון

הגארד האמריקאי שבלט במדי הפועל באר שבע בעונת 2019/20 מגיע לכתומים אחרי שנה באיטליה, ויהפוך לזר השני של גיא גודס אחרי כריס קלייברן. גודס: "שחקן הגנה מצוין וקשוח ושחקן התקפה מגוון"

(גודל טקסט)

שחקן הפועל באר שבע לשעבר, טי ג'יי וויליאמס, סיכם במכבי ראשון לציון לשתי עונות. הגארד הינו הזר השני שמצטרף לכתומים בקיץ זה אחרי כריס קלייברן, כשמלבדם חתומים בקבוצה גם נועם דוברת, טל פלד, איגור קולשוב, נתנאל ארצי ומקס ואגנר המתאזרח. מאמנו החדש, גיא גודס, התייחס לרכש החדש: "טי.ג'יי שחקן הגנה מצוין וקשוח ושחקן התקפה מגוון שיכול לייצר סלים בכל מיני דרכים. הוא מתאים ל-DNA שלנו בבנייה של הקבוצה השנה".

וויליאמס (26, 1.90) זכה ב-2018/19 באליפות בלגיה עם אוסטנד, אחרי שתרם 10.8 נקודות ו-3.1 אסיסטים למשחק. הוא סיים את קריירת המכללות שלו לפני ארבע באוניברסיטת נורת'איסטרן, ובעונתו האחרונה נבחר לשחקן המצטיין של ה-CAA והוכתר למלך הסלים עם 21.6 נקודות, להן הוסיף 4.7 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים. בין לבין עבר בגרינסבורו סווארם מליגת הפיתוח ובסנטרוס דה אגואדה מפורטו ריקו.

ב-2019/20 הגיע להפועל באר שבע וסיפק עונה טובה, עם ממוצעים של 18.8 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק ב-17 משחקים. אשתקד שיחק בקרמונה, מהליגה הראשונה באיטליה.

טי ג'יי וויליאמס
טי ג'יי וויליאמס | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי