פתיחת ליגת העל נדחתה בשבוע: "קושי בהכנסת זרים וחובת בידוד"

יפתח זיו, סקוטי ווילבקין | מאור אלקסלסי

בפגישה בין ראשי הקבוצות, הוחלט שעונת 2021/22 תצא לדרך ב-9.10 וזאת בעקבות ההוראות החדשות של משרד הבריאות

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל בכדורסל כבר בהיערכות האחרונה לקראת פתיחת האימונים ותחילת משחקי ההכנה לעונה בעוד מספר שבועות, גם הסגלים הולכים ונסגרים, אבל היום (ראשון), למרות האמור לעיל, הוחלט לדחות את תחילת עונת 2021/22 בשבוע.

בישיבה שהתקיימה היום בין ראשי הקבוצות, התקבלה החלטה שליגת העל תצא העונה לדרכה ב-9.10.2021, באיחור של שבוע מהתכנון המקורי, וזאת "בשל הקושי בהכנסת זרים לארץ לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ובשל חובת הבידוד שחלה עליהם", נכתב בהודעה רשמית שנמסרה.

בשלב הזה מלבד הקושי בהכנסת הזרים לישראל, מספר רב של קבוצות החתימו מעט זרים באופן יחסי לתקופה. הפועל גליל עליון עוד לא החתימה אף זר, עירוני נס ציונה והפועל ירושלים החתימו זר אחד, מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל החתימו שני זרים. בנוסף, לאחר שהמנהלת הודיעה כי אליצור נתניה לא תשחק בליגת העל בעונה הקרובה, הגישו הצהובים עתירה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל והדברים יתבהרו בתקופה הקרובה.

גביע ווינר נקבע בשלב הזה ל-13 עד ה-26 בספטמבר, אך לא מן הנמנע כי יידחה בכמה ימים לאור השינוי במועד פתיחת העונה. הפועל אילת ועירוני נס ציונה במוקדמות ליגת האלופות והיורופקאפ ומכבי תל אביב ביורוליג, יחלו את דרכן במפעלים האירופיים עוד לפני פתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי