אובסוהאן נחת: "לא מוטרד מהעיכוב בבניית הסגל של הפועל ירושלים"

רטין אובסוהאן | הפועל ירושלים

הזר היחיד עד כה של האדומים הגיע לישראל והביע תמיכה באורן עמיאל, שהדריך אותו גם בנימבורק: "יש לי הרבה ביטחון בו ובצוות המקצועי, בטוח שהעיכוב נובע מניסיון להביא את השחקנים הנכונים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מודל 2021/22 נבנית לאיטה, והנחיתה הערב (ראשון) בארץ את הזר היחיד שחתום בשורותיה, רטין אובסוהאן. הגארד הבלגי בן ה-28 ששיחק אצל אורן עמיאל בנימבורק, הגיע לפנות ערב לנתב"ג וטען שהוא לא מודאג מהעיכוב בבניית הסגל.

"אני שמח להיות פה, ולא מוטרד בכלל. יש לי הרבה ביטחון באורן עמיאל ובצוות המקצועי, אני בטוח שהסיבה לעיכוב בבניית הסגל נובעת מניסיון להביא את השחקנים הנכונים כדי לבנות קבוצה תחרותית", אמר. "המטרות שלנו? לאורך ההיסטוריה, הפועל ירושלים תמיד מתחרה על תארים, וזה צריך להיות כך גם השנה".

אובסוהאן (28, 1.86), יליד אנטוורפן שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד, הוא השחקן המוביל בנבחרת בלגיה. במוקדמות יורובאסקט 2022 הצטיין עם 19.7 נקודות (חמישי בטורניר כולו) ומדד 20.2. בירושלים הוא ירשום את עונתו הרביעית בליגת האלופות, לאחר שהופיע במפעל בעבר גם במדי אבלינו, באמברג ונימבורק, שבמדיה תרם 13.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים.

רטין אובסוהאן | הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי