כל האפשרויות: מה יקרה אם ים מדר לא ישיג חוזה מובטח בבוסטון?

ים מדר | אודי ציטיאט

הגארד משחק בימים אלה בליגת הקיץ במדי סלטיק ובהפועל תל אביב מחזיקים לו אצבעות: "אוהבים אותו ורוצים בטובתו". אם לא יקבל חוזה מובטח, עשוי לשוב לישראל, אך גם הדלת לג'י ליג פתוחה. פרנקו ופלדה מחכים לג'ונס

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב עוקבים מקרוב ומרחוק אחרי היכולת של ים מדר בליגת הקיץ בלאס וגאס. נציגי האדומים, המנהל המקצועי עידן פלדה והמאמן דני פרנקו, הם בין הנציגים היחידים של ליגת העל שנמצאים בימים אלה בנבאדה, ובין החיפוש אחר סנטר שישלים את הסגל, רואים את יכולתו של מדר שיופיע הלילה (בין שלישי לרביעי, 02:00) במדי בוסטון סלטיקס במשחק השני של הקבוצה נגד דנבר נאגטס.

בהפועל מחזיקים אצבעות למדר, מעבר לפיצוי הכלכלי שעשוי להגיע אם יגיע ל-NBA, "אנחנו אוהבים את ים, בלי שום קשר למה שיכול לצאת מזה, ורוצים בטובתו", סיפרו אמש בקבוצה.

לפני יציאתו לארצות הברית נוצר סיכום עקרוני בין נציגיו של מדר והפועל תל אביב על סיטואציות מסוימות שיכולות להיווצר אחרי הופעותיו במדי הסלטיקס. הסיטואציות הפשוטות ביותר היא אם מדר ישיג חוזה מובטח או לא ישיג חוזה בכלל, כשבמקרה השני הוא יחבור בתחילת ספטמבר להפועל. אם ישיג חוזה שישלח אותו בצורה מסוימת לקבוצת הפיתוח, או שירצה לעזוב לאירופה, יפתחו בקבוצה במגעים עם המשפחה והקבוצה שתרצה לקלוט אותו.

ים מדר | דני מרון

כאמור, פלדה ופרנקו מחפשים את החלק האחרון בסגל של הקבוצה, כשמי שאמור להשלים את האדומים הוא טייריק ג'ונס ששיחק אשתקד בקבוצה. ג'ונס כלל לא עלה על הפרקט במדי פיניקס נגד יוטה, ואם לא יקבל חוזה במדי הסאנס, הוא אמור לחבור להפועל. במקביל בוחנים בצוות המקצועי אפשרויות נוספות למקרה והדברים לא יסתיימו בחיוב עם ג'ונס.

ג'ייקובן בראון ינחת בישראל בסוף השבוע הקרוב, ויוכל להתחיל להתאמן עם הקבוצה אחרי שבוע בידוד בסוף השבוע הבא. בהפועל יחלו את האימונים באופן רשמי באמצע השבוע הבא, כשעוד לפני האימונים גם ג'יי פי טוקוטו וג'יימס יאנג ינחתו בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי