אייק אירואגבו חתם בהפועל גליל עליון לעונה הקרובה

אייק אירואגבו | Ethan Miller/Getty Images

הגארד האמריקאי-ניגרי (26, 1.88) שייצג את נבחרת ניגריה באליפות אפריקה ב-2017, מצטרף לשאבון לואיס בקבוצה הנבנית בכפר בלום. המאמן ברק פלג: "מתאים לפרופיל שחיפשנו מבחינת העמדה"

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי-ניגרי אייק אירואגבו, שחקן נבחרת ניגריה שיהיה הזר השני שחותם במועדון אחרי שאבון לואיס. אירואגבו מצטרף בקו האחורי של ברק פלג לעומר טל, לואיס, ולצעירים חן גיא ויהל פלג.

"אני מאוד שמח על החתימה של אייק", אמר פלג, "שחקן שמתאים לפרופיל שחיפשנו מבחינת העמדה ומבחינת העובדה שמדובר בשחקן עם אפסייד מאוד גבוה, ואנחנו חושבים שהוא יוכל להתקדם ולפרוץ אצלנו. מדובר באתלט מצוין, שומר טוב ושחקן שיכול להוציא לפועל היטב במגרש הפתוח". המנהל הספורטיבי יונתן אלון מסר: "אייק שחקן מוכשר ואטרקטיבי. בדיוק מסוג מהשחקנים שאנחנו מכוונים אליהם, עם פוטנציאל גדול ורצון להתקדם. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שהוא יהפוך את הקבוצה שלנו ללוחמת ומהנה לצפיה".

אירואגבו (26, 1.88) הוא יליד סקרמנטו להורים ממוצא ניגרי, ואף ייצג את נבחרת ניגריה באליפות אפריקה 2017. אחרי שסיים את לימודיו באוניברסיטת וושינגטון סטייט, החל את הקריירה המקצוענית שלו בליגת הפיתוח ויצא לאירופה בעונת 2018/19 כשחתם ביינה הגרמנית. במהלך העונה עזב וחתם בליטקבליס. את עונת 2019/20 העביר שוב בליגת הפיתוח. בעונה שעברה שיחק בראסטה פכטה מהליגה הראשונה בגרמניה, שוחרר והגיע לרואן מהליגה השנייה בצרפת. בחודש יוני חיזק את שאלון מהליגה הראשונה.

אייק אירואגבו | הפועל גליל עליון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי