מארק אוגדן: "אני מאמין שזו תהיה הפריצה הגדולה שלי"

מצפים לתחילת העונה. מארק אוגדן, סטיבן גריי | אתר רשמי, הפועל חולון

הסנטר של הפועל חולון נחת בישראל ביחד עם הגארד סטיבן גריי: "יודע שהייתה בעונה שעברה עונה מוצלחת ורוצים לשמור עליה". השניים נכנסו לבידוד, הזרים הנוספים יצטרפו בימים הקרובים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

שחקניה הזרים של הפועל חולון החלו לנחות בישראל בימים האחרונים. ראשונים לנחות ולהיכנס לבידוד היו הסנטר מארק אוגדן, שהצטרף מסטאל אוסטרוב הפולנית ואיתו סטיבן גריי שהגיע מלטביה. בימים הקרובים יצטרפו מייקל קייזר, כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד, כשהמאמן מאוריציו בוסקאליה גם כן נמצא בישראל ויסיים בימים הקרובים את הבידוד שלו.

"כל מה שקשור למועדון הוא נהדר", אמר סטיבן גריי בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, "מבחינת האוהדים, הצוות, ההנהלה, זה גם די דומה לאווירה משפחתית, עד כמה שנאמר לי ושאני אוהב להיות חלק מהמשפחה, באופן ברור זה דבר גדול בשבילי. אני יודע שהם בונים קבוצה כל שנה ושנה, הייתה להם שנה מאוד מוצלחת שאני מקווה שנוכל לשמור עליה. אני חושב שהאוהדים יראו עוד מאותו דבר. הייתי די עקבי כבר עשר שנים בקריירה שלי, אבל אני תמיד מחפש להשתפר ולהיות טוב יותר. אז אני חושב שהם הולכים לראות מישהו שעובד קשה כדי להשתפר ולעזור לקבוצה להצליח. תמיד נחמד להמשיך ולהשתפר, זאת תהיה דרך הקלה לסכם זאת, אבל אתה יודע אני רק רוצה שתהיה לי עונה מוצלחת כמו שהמועדון עשה עד כה".

סטיבן גריי מתראיין עם נחיתתו בישראל
| אתר רשמי, הפועל חולון
החיזוק של הפועל חולון בצבע. מארק אוגדן
| אתר רשמי, הפועל חולון

מארק אוגדן אמר מצידו: "יש הרבה הצלחה עד כה כשאני שומע על המועדון הזה. אני נרגש לקראת העונה. הציפייה שלי כרגע היא להציג רק את כל מה שעבדתי עליו בחמש השנים האחרונות שלי, כספורטאי מקצועי ובמיוחד בקיץ האחרון. עבדתי די קשה על המשחק שלי. אני מאמין שזו תהיה הפריצה הגדולה שלי. זו ליגה ממש טובה, התחרות קשה ואני יודע שזה רמה גבוהה יותר ממה שהיה בשנה שעברה בפולין. אז זה אתגר חדש ואני אוהב אתגרים. אני מכיר את המועדון הזה ואת הליגה, אני בטוח שזו תהיה הפריצה הגדולה שלי, אז יש הרבה ציפיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי