טורניר הכנה: הפועל ירושלים גברה על גלבוע/גליל, חולון מחצה את אילת

רטין אובאסוהן | דני מרון

קבוצתו של עמיאל, עם אובסוהאן כזר יחיד, כמעט שמטה 20 נקודות יתרון ברבע האחרון, אך ניצחה לבסוף 88:94. אריאל צלף 28. אוגדן וג'ונסון הובילו את הסגולים ל-49:83 גדול על הדרומיים

(גודל טקסט)

אחרי הקיץ המוזר שעבר על הפועל ירושלים, עם הסגל החסר ובליץ ההחתמות ברגע האחרון, הקבוצה עלתה היום (שישי) סוף סוף למגרש וניצחה את הפועל גלבוע/גליל 88:94 במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2021/22.

בהופעת הבכורה הלא רשמית שלו במסגרת הטורניר המרובע בארנה, קיבל המאמן אורן עמיאל את רטין אובסוהאן כזר בודד. ג'יילן אדאמס שהה באולם, אך לא שותף לאור העובדה שהחל להתאמן עם הקבוצה רק בימים האחרונים. שלושת המוחתמים החדשים, שון קילפטריק, ת'ון מייקר ואנתוני בנט, עדיין מבודדים מאז הגעתם לישראל.

לאור הסגל החסר, עמיעד ינאי קיבל 32 דקות ותרם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד שגב דוד פתח בחמישייה וקלע 11 נקודות ב-30 דקות (3 מ-7 לשלוש).

אדם אריאל, השריד היחיד משחקני הרוטציה הקבועים בירושלים בעונה שעברה, הפגין כושר קליעה מרשים וירה 5 שלשות מ-10 ניסיונות בדרך ל-28 נקודות. המקומיים ירדו להפסקת המחצית ביתרון 38:51, שרק הלך ועלה ל-60:80 בתום הרבע השלישי, אבל גלבוע חזרה וצימקה בדקות האחרונות.

אוהדי הפועל ירושלים
התגעגעו לכדורסל. אוהדי הפועל ירושלים | דני מרון

במשחק הכנה נוסף במסגרת הטורניר בירושלים מחצה הפועל חולון את הפועל אילת 49:83. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה ברחה ליתרון 27 במחצית והתעללה היריבה מהדרום שנראתה רע מאוד לאורך רוב שלבי ההתמודדות. מארק אוגדן וכריס ג'ונסון קלעו 14 נקודות כל אחד לחולון כשעידן אלבר ורפי מנקו מוסיפים 13 כל אחד. באמת. בלט רועי הובר עם 12 נקודות.

שחקן הפועל חולון רפי מנקו
מתרגל לסגול. מנקו | דני מרון

גם גלבוע, עם גיא קפלן שקודם מעמדת עוזר המאמן לעמדת המאמן הראשי, הופיעה בסגל חסר ועם זר אחד בלבד (רוני הארל, 16 נקודות). מייקל בריסקר הפציץ 21 נקודות לצד 10 ריבאונדים.

ביום ראשון (17:00, כניסה חינם) תפגוש ירושלים את הפועל אילת, וייתכן שאדאמס יקבל בו דקות ראשונות. ב-19:40 יינעל הטורניר במשחק סגור לקהל בין הפועל חולון לגלבוע/גליל.