החולה המאומת הראשון במכבי תל אביב יוצא מבידוד וישוב לאימונים

שחקני מכבי תל אביב באירוע פתיחת העונה | אודי ציטיאט

נבלם גל הקורונה אצל הצהובים: השחקנים יחזרו לאימונים בצורה הדרגתית אחרי שיעברו סדרה של בדיקות. משחק ההכנה שנקבע נגד הפועל אילת צפוי להתבטל

(גודל טקסט)

בשורה למכבי תל אביב. אחרי שבוע וחצי שבהם אימוני הקבוצה התקיימו עם תשעה שחקנים בכירים בלבד, יחלו לחזור לאימונים שחקני הקבוצה שנמצאו חיוביים לקורונה החל מהיום. אם הכל יילך כשורה, תערוך הקבוצה במוצאי שבת אימון שני העונה בסגל מלא.

היום (חמישי) בבוקר ייצא השחקן הראשון של הקבוצה שנמצא מאומת לקורונה מהבידוד. השחקן יעבור בדיקות רפואיות כדי להבין את כושרו הגופני, ואם יעבור אותן הוא יצטרף לאימון הערב של הקבוצה. מחר צפויים שלושה שחקנים נוספים לעבור את אותו תהליך וביום שבת השחקן האחרון שנמצא חיובי. כל שחקני הקבוצה צפויים להמשיך ולעבור בדיקות קורונה בתקופה הקרובה על מנת לאשר את העובדה שהגל הנוכחי עבר את המועדון, וכי מכבי יכולה להיכנס לקצב של אימונים.

כזכור, בעקבות גל הקורונה שהחל ביום של האימון המלא הראשון של הצהובים לעונה זו, ביטלו הצהובים את השתתפותם בשני טורנירי הכנה ביוון וקפריסין, ולא ישתתפו גם בטורניר ינאקופולוס בעוד כשבוע ביוון. בנוסף קבעה מכבי שני משחקי הכנה נגד בני הרצליה והפועל אילת, אולם המשחק נגד אילת בוטל בשלב הזה.