ספרופולוס: "מה שקרה קרה, לא צריך להישאר אומלל ולהיתקע בעבר"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב בכדורסל ערכה את המדיה דיי המסורתי. המאמן התייחס למכת הקורונה: "אין מטה קסמים, נילחם עם התנאים שיש לנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) את המדיה דיי המסורתי שלה לקראת פתיחת העונה, כשבוע אחרי התאריך המקורי שנקבע שנדחה בעקבות גל הקורונה בתוך הקבוצה. כזכור, בתחילת החודש חמישה שחקנים ואיש צוות של מכבי נמצאו חיוביים לקורונה ונכנסו לבידוד, כשהקבוצה חוזרת לאימונים מלאים רק בתחילת השבוע הנוכחי.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר: "זה נכון שכשהצגנו את הקבוצה אמרתי שזה היום הראשון שיש לי את כל הקבוצה, למחרת התחיל הקורונה והתאמנו בלי חמישה שחקנים ושני אנשי צוות. זה קרה ועכשיו אנחנו צריכים להתמקד בעתיד. אני אופטימי, לא רוצה להיות אומלל ולהשאר בעבר, נילחם עם התנאים שיש לנו. היו לנו שמונה שחקנים לאימונים, אנחנו רוצים להיות מוכנים למשחקים הראשונים, נרצה לעמוד במטרות של מכבי, אבל יודעים שחלק מהשחקנים לא יהיו מוכנים. אין מטה קסמים שיכין אותם, אבל אנחנו רוצים להיות תחרותיים מההתחלה".

על מכת הקורונה שפקדה את הקבוצה: "השחקנים החולים עשו אתמול בדיקות מקיפות, קיבלו אישור להתאמן, אבל הם לא יכולים לשחק. יש להם בעיות והם לא יכולים להתאמן יותר מ10 דקות, מתאמנים באופן אישי והם לא יכולים להיות באימונים הקבוצתיים במשך שבוע הקרוב. אני מקווה שבגביע ווינר חלקם ישחקו, יש לנו חמישה זרים בריאים, אני לא יודע באיזה מצב יהיו הישראלים שהיו חולים. שבוע הבא השחקנים שחוזרים יוכלו להתאמן".

על העונה שבפתח אמר היווני: "נרצה להיות תחרותיים בגביע ווינר וגם במשחק הראשון ביורוליג, בהתאם לתנאים שיש לנו. הדבר הכי חשוב לנו זה להיות בריאים, מקורונה ומםציעות. אם נהיה בריאים יש לנו סגל טוב, נצטרך להתחבר מהר, יש לנו שחקנים חדשים, נצטרך לבנות כימיה ולנצח משחקים. הזמן לוחץ, אבל אנחנו במכבי. אנחנו מקבלים את הקהל שלנו, הנוכחות שלהם חשובה, התמיכה שלהם חשובה, אני מצפה להם באולמנו הביתי"

בעקבות גל הקורונה במכבי, בוטלו שלושת טורנירי ההכנה של הקבוצה שהיו אמורים להיערך ביוון וקפריסין, והקבוצה תערוך משחק הכנה אחד בלבד לפני גביע ווינר – ביום חמישי הקרוב, מוצאי יום כיפור, נגד בני הרצליה ביד אליהו. ביום רביעי הבא יפגשו הצהובים את מכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר, ואם ינצחו יתמודדו בחצי הגמר ביום שישי, כשהגמר ייערך ביום ראשון, ה-26 בספטמבר. המשחק הפותח את עונת היורוליג, ייערך ב-30 בספטמבר, נגד באיירן מינכן ביד אליהו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי