עם שמונה שחקנים בלבד: ההכנה המאולתרת של מכבי תל אביב נמשכת

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, קינן אוואנס | אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

הצהובים יערכו סוף סוף משחק הכנה ראשון מול בני הרצליה בחמישי, אבל ספרופולוס יתמודד עם סגל מצומצם שלא ברור מתי יתרחב. במצב הנוכחי, גביע ווינר מקבל חשיבות עליונה

(גודל טקסט)

בעוד שאר קבוצות היורוליג עורכות את משחקי ההכנה האחרונים שלהם וחלקן יפתחו את העונות בליגה המקומית כבר בסוף השבוע הקרוב, מכבי תל אביב החדשה תעלה מחר (חמישי, 21:30) לראשונה למשחק הכנה כשתפגוש את בני הרצליה ביד אליהו.

הסגל של יאניס ספרופולוס לקראת המשחק יהיה מצומצם מאוד לאור העובדה שחמשת שחקני הקבוצה שנמצאו חיוביים לקורונה לא יכולים לרשום אימון מלא עד לאמצע השבוע הבא, כך שלרשות המאמן יעמדו שמונה שחקני סגל בכירים אליהם יצטרף עידו בן הרוש הצעיר וככל הנראה גם עידו מנצ'ל מקבוצת הנוער.

בקבוצה עדיין לא יודעים האם חלק מהשחקנים שלא יוכלו לשחק מחר יעמדו לרשותו של יאניס ספרופולוס במשחק רבע גמר גביע ווינר נגד מכבי ראשון לציון ביום רביעי. בשלב זה לרשותו של המאמן עומדים חמישה שחקנים זרים, המספר המקסימלי הניתן לרישום במשחקי הליגה וגביע ווינר, כך שבכל מקרה שלושה שחקנים זרים לא יכולים לשחק, אך השאלה היא האם הסגל הישראלי החזק ביותר יעמוד לרשותו או לא.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יימס ננאלי
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יימס ננאלי | אתר רשמי, ספי מגריזו, באדיבות מכבי תל אביב

בקבוצה העריכו כי לפני המשחק ייערך אימון אחד לפחות בסגל מלא, וקרוב להתמודדות יוחלט כיצד לנהוג. עם זאת, במכבי העריכו כי כל השחקנים יטלו חלק במשחקי גביע ווינר אם הקבוצה תצליח להעפיל לשלבים מתקדמים יותר, כשבמועדון רואים בטורניר השנה כטורניר הכנה לכל דבר, ויחלקו את הדקות.

כזכור, חמישה שחקנים ושני אנשי צוות בקבוצה נדבקו בקורונה, בעקבות ההידבקות ההמונית ביטלה הקבוצה את השתתפותה בטורנירי ההכנה בחו"ל, ובמקום שבעה משחקי קדם עונה, הם יערכו משחק אחד בלבד. משחק הפתיחה של העונה נגד באיירן מינכן ייערך ב-30 בספטמבר ביד אליהו ובמועדון בטוחים כי ההיכל יהיה מלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי