הזר שישלים את הסגל: דוואן הרננדז חתם בהפועל תל אביב

דוואן הרננדז במדי טורונטו ראפטורס | GettyImages, Takashi Aoyama

שחקן הפנים האמריקאי (24, 2.11) שנבחר 59 בדראפט 2019, מגיע מליגת הפיתוח אחרי שהאדומים כשלו בניסיון לצרף את ג'וליאן גמבל. ינחת בישראל בימים הקרובים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צירפה היום (שישי) את שחקן הפנים האמריקאי ממוצא טרינידדי דוואן הרננדז, ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח. הרננדז הוא הזר שלמעשה השלים את הסגל של דני פרנקו, אחרי שהאדומים כשלו בניסיון צירופו של הסנטר המוערך ג'וליאן גמבל ששיחק בשנתיים האחרונות בוירטוס בולוניה.

הרננדז (24, 2.11) היה נחשב לשחקן מוכשר ומבטיח במכללות ובחר באוניברסיטת מיאמי שבפלורידה בה שיחק במשך שנתיים לפני שנאסר עליו לשחק בעקבות שערוריית המכללות הגדולה בה היה מעורב סוכן השחקנים כרסיטיאן דוקינס. בעקבות ההחלטה הוא בחר לצאת לדראפט 2019 ונבחר במקום ה-59 על ידי טורונטו ושיחק לאורך רוב שלבי העונה בליגת הפיתוח.

הרננדז צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים, ועד שיגיע אמר המאמן דני פרנקו: "יש בדיוואן תכונות שיכולות לעזור לנו כקבוצה, ואני מקווה ומאמין שהוא ישתלב במהרה עם הסגל שרץ יחד כבר כחודש באימונים ובמשחקי ההכנה לקראת פתיחת הליגה".

עם חזרת ליגת ה-NBA מפגרת הקורונה, הרננדז היה חלק מהסגל של טורונטו והיה מעורב בניצחון הגדול של הראפטורס על פילדלפיה. בסך הכל שיחק ארבעה משחקים במדי טורונטו ורשם 2.8 נקודות למשחק. בקבוצת הפיתוח רפטורס905 קלע 13.7 נקודות והוסיף 9.1 ריבאונדים למשחק. את העונה החולפת העביר גם ברפטורס 905 וגם בריו גראנדה ואלי וייפרס אליה נשלח בטרייד ורשם 10 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של דני פרנקו כולל מלבד הרננדז שלושה זרים – ג'יי פי טוקוטו, ג'יימס יאנג וג'ייקובן בראון ועוד שני שחקנים שמשחקים בעמדות 4 ו-5 – עידן זלמנסון ויהונתן שולדבראנד. הפועל תל אביב תפגוש ביום ראשון את הפועל חולון במסגרת רבע גמר גביע ווינר.