ראשון בגביע ווינר: חולון והפועל תל אביב בקרב חם, ירושלים תטייל?

שחקן הפועל תל אביב גיל בני עם אבנר דרור | דני מרון

משחקי רבע גמר גביע ווינר ייצאו לדרך בדרייב אין: הסגולים יתקלו ביריבה חזקה ראשונה בדמות החבורה של דני פרנקו (21:00). האדומים של עמיאל ישחקו נגד סגנית האלופה גלבוע/גליל הפצועה (18:00)

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של גביע ווינר בכדורסל ייצא מחר (ראשון) לדרך ויגיע לסיומו רק ביום רביעי. במשחק המרכזי ייפגשו הפועל חולון והפועל תל אביב כשהמנצחת תפגוש את המנצחת במשחק של יום שלישי בין הפועל חיפה להפועל אילת. במשחק המוקדם תפגוש הפועל ירושלים החזקה את גלבוע/גליל, כשהמנצחת תפגוש את המנצחת ברבע הגמר שייערך ברביעי בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב
קבוצתו החדשה לא נזקקה להצגה גדולה שלו. ג'ייקובן בראון | דני מרון

הפועל חולון – הפועל תל אביב (21:00)

הנתונים: שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת גביע ווינר. חולון היא הסגנית של המפעל מאשתקד בהופעה היחידה שלה בגמר, הפועל תל אביב לא עברה את חצי הגמר מעולם. הניצחון של האדומים על חולון במאי השנה עצר רצף של חמישה ניצחונות של חולון עליה.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. אמנם כבר רשם כמה משחקים טובים בהכנה, אך לראשונה פוגש יריבה חזקה ומעניין לראות כיצד הגרסה שלו אחרי הפציעה תתמודד ברמה הזאת.

בכמה מילים: שתיים מהקבוצות המעניינות בליגה יפגשו למבחן משמעותי ראשון עבורן. חולון לא התקשתה בכל משחקי ההכנה עד כה, הפועל תל אביב הביסה בשני משחקיה האחרונים. חולון תגיע בסגל מלא, הפועל תל אביב ללא דוואן הרננדס שחתם רק בסוף השבוע.

אנתוני בנט, הפועל ירושלים
רוצה ליצור מומנטום. אנתוני בנט | ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל – הפועל ירושלים (18:00)

הנתונים: שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת גביע ווינר. גלבוע גברה על ירושלים בארבעה מחמשת המשחקים הרשמיים האחרונים, אך במשחק ההכנה ביניהן מלפני שלושה שבועות ניצחה ירושלים 88:94.

במרכז ההתמודדות: אנתוני בנט. על בני הרצליה מרובת הגבוהים הצליח הבחירה הראשונה לדראפט לשעבר לשלוט, גלבוע פחות עמוקה, פחות מנוסה, ובנט ירצה ליצור מומנטום.

בכמה מילים: ירושלים פייבוריטית גדולה לקראת המשחק ותרצה להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק נגד הרצליה בשמינית הגמר. קייזר גייטס לא אמור להירשם. מנגד גלבוע תמשיך בסגל חסר כשג'ו צ'ילי ממשיך להיעדר וגם מייקל בריסקר וסשה קיליה-ג'ונס בספק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי