בית הדין העליון דחה את עתירת מכבי חיפה שלא תישאר בליגת העל

כדורסל כללי | GettyImages

הירוקים קיוו לתפוס את מקומה של אליצור נתניה שלא הצליחה להשיג את תקציב המינימום, אך בית הדין העליון דחה את עתירתם. ליגת העל בכדורסל תמנה 12 קבוצות, הליגה הלאומית 15 קבוצות

(גודל טקסט)

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בהרכב של אב בית הדין השופט בדימוס עודד מודריק, עורך דין גדעון פרייטג ועורך דין יורם וסרצוג , דחה את עתירתה של מכבי חיפה שביקשה להחזירה לליגת העל על חשבונה של אליצור נתניה שלא אושרה על ידיי הרשות לבקרה תקציבית. בעקבות החלטה זו, תשחקנה בליגת העל בעונה הקרובה 12 קבוצות ובליגה הלאומית 15 קבוצות.

כדורסל כללי
| ברני ארדוב

בחיפה הסתמכו על תקנון איגוד הכדורסל שקובע כי אם אחת העולות לא תממש את העלייה, הקבוצה שירדה מהמקום הגבוה יותר בליגת הכל, תישאר בליגה. אלא שבניגוד לתקנון עומד ההסכם בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה, הסכם שאושר על ידי הנהלת איגוד הכדורסל, שקובע כי אם אחת העולות לא מממשת את העלייה, הליגה נשארת על 12 קבוצות.

כזכור, רק לפני כשבועיים קבעו במנהלת הליגה כי אליצור נתניה לא יכולה לעלות לליגת העל אחרי שלא הצליחה להשיג את תקציב המינימום מול בקרת התקציבים. בנתניה שקלו בתחילה לערער על ההחלטה, אך החליטו לבסוף לוותר ולשחק בעונה הקרובה בליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי